Toon posts:

Quadral, ist wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me denkt erover om Quadral boxen te gaan kopen. Nou heb ik totaal geen ervaring met dit merk en wil dus graag van jullie weten hoe jullie over Quadral denken. Zelf dacht ik meer aan Tannoy of Wharfdale.... Ik weet dat het een kwestie van luisteren is in een audiozaak, maar is dat de moeite waard?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:48

-Stef-

Slainthe!

Ik ben al lange tijd op zoek naar o.a. luidsprekers. Tijdens mijn laatste luistertest heb ik de Quadral Shogun gehoord en ik moet zeggen dat het fantastisch klonk. Beter dan de B&W 602/603 die ernaast stonden. Helaas worden ze niet meer geproduceert (de Shoguns) en is de aanbieding voorbij. Echt een mooi en compleet geluid komt daaruit. Ik wilde ze graag naast de Chario Syntar 200T beluisteren maar hij is er dus niet meer. :(

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Quadral is zeker 1 van de betere Duitse merken

Ooit eens de originele Quadral Titan gehoord (transmissielijn 1,60 hoog, dik 100 kilo zwaar, 45 mm MDF etc. ging tot 16 Hz, moest wel minstens 300 wat amp op, want rendement was iets van 80 dB/w). Maar die maken ze al lang niet meer.

Het huidige Qadral is iets bescheidener/normaler, maar zeker goed spul (hangt ook wel van je smaak etc. af).

2 crush your enemies, 2 win the Tournament