beetje goeie kast???

Pagina: 1
Acties:

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:58
ik heb een vraagje ikben van plan om een nieuwe kast te kopen en mijn oog viel op dit kastje:
http://www.sistec.ro/produse/cases/100124.jpg

is dit ee verstandige keuze???

ps dit stond er bij conrad in de folder:
Zware, hoogwaardige behuizing voor AMD, P3 en P4 systemen, 40% dikker plaatstaal dan standaard behuizingen. Geen schroevedraaier nodig om PCI karten, FDD en HDD te bevestigen. U assambleert een PC in slechts enkele minuten
hoogte 41.8
breedte 20.0
diepte 39.0

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
kweet niet, ziet er zo blikachtig uit maar misschien is et niet zo.

• sarlo
nee ok leuk zijn die voor geboorde fan holes om m'n mobo koel te houden weet er niemand of dit iets is??

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Is een leuke kast simpel maar zeer goed te gebruiken.
is wel even iets anders maar hij doet het goed zelfs de voeding die er in zit

yep it's me

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:00
Op zondag 02 juni 2002 00:05 schreef gfo het volgende:
ik heb een vraagje ikben van plan om een nieuwe kast te kopen en mijn oog viel op dit kastje:

Zware, hoogwaardige behuizing voor AMD, P3 en P4 systemen, 40% dikker plaatstaal dan standaard behuizingen. Geen schroevedraaier nodig om PCI karten, FDD en HDD te bevestigen. U assambleert een PC in slechts enkele minuten
hoogte 41.8
breedte 20.0
diepte 39.0
tuurlijk :( hij kan het zeker weten... een pc van de grond af aan opbouwen ? in een paar minuten ? wel een beetje een }:O

maar goed, ik denk dat ik meer plaatjes nodig heb om te kunnen oordelen. en geen schroeven nodig ? hou nooit zo van dat klik vast spul, zit nooit zoals je wilt dat het zit... ga je em modden of laat je em zo ?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• sarlo
ijn de folder van conrad staat dat er een 350 watt voeding in zit...
das toch wel genoeg voor een brander, cd-rom, 2 hdd floppy en 3 fans van 80 mm ofnie???

• sarlo
ga hem ok modde ander kleurtje raampje neo licht meer eigenlijk nie

Verwijderd

Hmmz hij lijkt op de Aopen kast

Verwijderd

hoogte 41.8
breedte 20.0
diepte 39.0

Verwijderd

Ik gok € 50,= :+

Meer geef ik niet voor en volgens mij is het een Avance kastje.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:00
Op zondag 02 juni 2002 00:15 schreef NickName het volgende:
Hmmz hij lijkt op de Aopen kast
is het niet....

en ja 350 watt zal wel genoeg zijn voor een standaart pc... zolang je geen waterkoeling hebt ( ivm pomp direct op voeding ) of 12 fans of meer zoals in de poll op tweakers.net is er geen probleem >:)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Sorry het ging effe niet goed.

Die kast lijkt wel leuk, maar ik denk dat je ook eens de moeite moet nemen om te kijken naar kasten van "Chieftec".
Dat zijn hele goeie kasten die er modern uitzien, stevig aanvoelen, een 340 watt voeding hebben en die in allerlei kleuren te krijgen zijn (zwart, grijs, blauw, rood, enz.

succes,

Black Stingray
-----------------------------------------------------------

hoogte 41.8
breedte 20.0
diepte 39.0

• sarlo
dat is het hem nu juist chieftech kasten zijn best prijzig en je zegt het al ''in allerlei kleuren'' dat wil ik juist niet ik wil hem zelf spuiten

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

ja, heb er al zoeen in elkaar gezet. alleen die pci klemmen zijn klote, die breek je zo af, en dan kun je ze helemaal niert meer vast zetten...

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

oke dan, it is maar dat je niet kan zeggen dat ik het nooit gezegd heb,

Succes met het zoeken naar een geschikte kast.

Black Stingray :+

• sarlo
hoe bedoel je dat als da ding afvreekt je helemaal nie meer vastkunt zette zit er geenschroefgaatje???

anders boor ik er desnoods wel 1

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Joh, ga gewoon voor een In-Win S500 als je niet aan het overclocken en rotzooien gaat. En een Aopen H600A als je dat wel gaat doen :) Allebei kastjes van rond de €100,- :)

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

da's vast een hele goeie kast,
een verstandige keuze!!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

ga voor Lian Li :)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:09 schreef jamaicaman het volgende:
kweet niet, ziet er zo blikachtig uit maar misschien is et niet zo.
dat is ook het eerste wat mij op viel

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:47 schreef bart1234 het volgende:
Joh, ga gewoon voor een In-Win S500 als je niet aan het overclocken en rotzooien gaat. En een Aopen H600A als je dat wel gaat doen :) Allebei kastjes van rond de €100,- :)
inwin zijn kut dingen
en aopen heeft zo wie zo last van straal jager voedingen

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:18

Exigence

dnkroz

Neem gewoon een Chieftech Dragon, die zijn echt zeer goed, veel ruimte voor fans, en nu op http://www.tweakshop.nl maar E 119,- .
Je hebt ze ook in het wit hoor (voor als je nog zelf wilt kliederen met verf)
Ik het er zelf ook een (een zwarte) met deur en die bevalt prima.

Verwijderd

ziet er van binnen wel netjes uit...alleen jammer dat ie van buiten zo oer lelijk is....

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 10:13
Buitenkant is lelijk jah...

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

zou voor een chieftec gaan. Je moet immers geen geld besparen om een kast te kopen heb ik ook gedaan een aopen H600 gekocht en heb er erg veel spijt van is een kleine (te weinig brackets) klote kast zonder goede airflow en de voeding maakt veel te veel geluid. Ga binnen kort mij kast vervangen door een chieftec big tower weet nog niet welke en zet er dan een enermax voeding in van op zijn minst 350 watt met regelbare fan. Da is teminste een goede kast. Als je te veel geld heb kun je misschien ook een lian li kast kopen die zijn helemaal geweldig alleen erg duur.

• sarlo
de buitenkant maak nie uit die ga ik toch overspuiten dus ik kijk eigenlijk alleen naar de binnen kant
Pagina: 1