T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
dat kunnen we dus wel, aangezien je accoord ging met de algemene voorwaarden op het moment dat je registreerde.maar je kunt niet verwachten dat ik alle huisregels uit mijn hoofd heb geleerd
Je kent de wet waarschijnlijk ook niet uit je hoofd, toch wordt er van elke burger geacht die te kennen
En het is een kleine moeite om gewoon even de FAQ door te nemen alvorens je een topic opent, toch?
Waar oa dit in staat:
Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
waar gewerkt wordt vallen spaanders, en ik had inderdaad even moeten wachten. maar goed.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mja, je weet dat het fout is en als je gepakt wordt door de politie ga je dan ook zeggen dat de boete belachelijk is?Op zondag 02 juni 2002 00:35 schreef Nibble het volgende:
waarom rij jij door rood als je haast hebt
nee, dan zendt ik zo'n formulier op van tuftufclub.nlOp zondag 02 juni 2002 00:37 schreef ACM het volgende:
[..]
Mja, je weet dat het fout is en als je gepakt wordt door de politie ga je dan ook zeggen dat de boete belachelijk is?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.