Internet doet het niet, groene lampjes branden wel

Pagina: 1
Acties:

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 20:36
Hallo iedereen.

Ik zit hier met een groot probleem. Vanaf zondag ligt me Upc/Bart internet verbinding er uit :( terwijl alle lampjes het gewoon doen.
Normaal knippert het 2e lampje van links groen op me com21 modem maar nu dus niet. Als ik de helpdesk bel zit ik 10 min aan de lijn zonder iemand te spreken te krijgen :(. Hebben hier meer mensen last van of alleen ik? Oja, ik woon in hellevoetsluis voor het geval dat...

Heel af en toe doet hij het voor 5 min zoals maandag avond.

Alvast bedankt, Jeroen

Verwijderd

Jah hebbik ook wels gehad hoor.. en bellen helpt echt geen kut.. tenminste niet bij mij. Ik moest foking 4 dagen wachten! Stelletje #@!$#~@! zijn het... Dan maar met de modem online he :(

Verwijderd

tip: trek de stekker van je modem er es ff uit, en doe hem er na 5 min weer in. daarna wacht je 45 minuten, en dan moet ie het weer goed doen...

...maar als dit vaker gebeurd, moet je je kabel maatschappij bellen, en dan moet er een monteur de signalen van de centrale --> je huis gaan bekijken (duurt ongeveer 3 dagen) maar dan werkt het altijd perfect!

Greetz,

Jasper

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 20:36
Iedereen bedankt, maar hij doet het weer.
Het probleem lag bij upc. Ik heb wel een half uur met die man aan de telefoon gezeten.
Uiteindelijk bleek het dus dat bij hun een "foutje" was gemaakt waardoor ik gewoon 4 dagen ben afgesloten. %#$^^^$%^@#$@#$ upc.
Maarja hij doet het weer. Hoopt dat het zo blijft.

Jeroen