- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Verwijderd
ik heb dus een Enermax EGP651VE-FMA goedkoopst zag ik hem bij mijn huisleverancier hiero.. gloof ik..
have phun!
Verwijderd
Zelf heb ik net een nieuwe kast besteld met een nieuwe voeding. Een CTW 380W bij tweakshop. Schijnt helemaal geweldig te zijn. Dinsdag ga ik het uitvinden, want dan heb ik hem waarschijnlijk. De 5V zou 3% afwijking hebben ipv 5%. Ben benieuwd..
Ow en is 500W niet een beetje overkill? Ik vind zelf die 380W al wat ruim.
Edit: Ow en die CTW's zijn krachtiger dan Enermaxen. Ook een plus puntje.
Edit2: Voor specs zie: http://www.cwt.com.tw/
Bij tweakshop hebben ze deze:
CWT-380ADP, 380 Watt PSU
CWT-430ADP, 430 Watt PSU
CWT-480ADP, 480 Watt PSU
CWT-550ADP, 550 Watt PSU
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
http://www.leadman.com.tw/english/lp-6100e.htmOp zaterdag 01 juni 2002 23:54 schreef justifire het volgende:
www.leadman.com.tw
Edit: Specs zijn
Kun je 2 pc's op 1 PSU laten lopen, gaaf toch
Verwijderd
Ik zou hem ook niet laten liggen. Zulke specs voor zo weinig. Een Enermax is voor mietjes vergeleken met dit ding. Plus dat je met een Enermax niet eens knap kan overklokken (en iedereen blijft ze maar kopenOp zondag 02 juni 2002 00:04 schreef justifire het volgende:
Zit dus wel goedEn dat voor zon prijsje
Heb er echt nooit eerder van gehoord, zijn ook geen previews van. Maar weet genoeg, dies van mij
Verwijderd
ik denk omdat ze stil zijnOp zondag 02 juni 2002 10:28 schreef Fewture het volgende:
[..]
(en iedereen blijft ze maar kopen).
Verwijderd
die specs zijn om van klaar te komen
pff 40A +3,3v en 50A +5v das meer dan Enermax!!
Is dat een koelelement aan de buitenkant daar op die pic ???
btw Enermax zou juist toch "beroemd" zijn over het hoge vermogen van de +3,3v en +5v??
Verwijderd
de eerste modellen hadden inderdaad een +5V lijn probleem,maar in de nieuwe revisie(vanaf ca, jan2002) is dit alleen opgelost en bij mij draait ie dus stabiel en lekker stil met vele opties softwarematig.
maar ja tzal altijd een eeuwige strijd blijven
BMW of Mercedes zelfde laken en pak
[edit/] voel anders ff of ie eeen beetje zwaar is, zegt ook een hoop [edit/]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Volgens Tweakshop was het 5V probleem er nog steeds. Zij verkopen ze niet eens meer. Zegt voor mij genoeg. En Enermax is echt niet de enige voeding die stil is.Op zondag 02 juni 2002 10:47 schreef whocarezwarez het volgende:
geloof me,maar Enermax is echt verdraaid goed hoor,
de eerste modellen hadden inderdaad een +5V lijn probleem,maar in de nieuwe revisie(vanaf ca, jan2002) is dit alleen opgelost en bij mij draait ie dus stabiel en lekker stil met vele opties softwarematig.
maar ja tzal altijd een eeuwige strijd blijven
BMW of Mercedes zelfde laken en pak
Ik vind dit geen BMW/Mercedes kwestie. Sommige andere voedingen zijn gewoon beter kwa specs. Die Leadman dus en die CWT die ik besteld heb ook. Enermax heeft een goede naam en daarom koopt iedereen het. Voorlopig vind ik het iets te veel geld voor wat je krijgt. Flink overklokken kun je namelijk vergeten met een Enermax (wat heb je er dan aan?) of niet? Ow en modden is geen optie. Te riskant.
Zal ik doenOp zondag 02 juni 2002 14:48 schreef ernst het volgende:
als j'm koop laat open dan ff een topicje met de +5V 'scores' zorg wel dat je CPU stressed is dmv. burnk7 oid
[edit/] voel anders ff of ie eeen beetje zwaar is, zegt ook een hoop [edit/]