Voeding Leadmann 500 watt goed of niet??

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Zie topic, is dit een goede voeding of toch maar voor wat anders gaan?? Enermax of zo??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

waar ga je die 500 watt voor nodig hebben ?? dual Athlon met Peltier cooling + DVD + CD-RW + 5 HDD ????

Verwijderd

Ik zou gaan voor enermax kheb een aantal PSu's al gehad en bij kennis een enermax gezien en belangrijker gehoord :) mooi instelbaar, reageert automatisch op temperaturen etc.
ik heb dus een Enermax EGP651VE-FMA goedkoopst zag ik hem bij mijn huisleverancier hiero.. gloof ik..
have phun!

Verwijderd

Die voeding zegt me niets, maar koop geen enermax. Vanwege het 5V probleem.

Zelf heb ik net een nieuwe kast besteld met een nieuwe voeding. Een CTW 380W bij tweakshop. Schijnt helemaal geweldig te zijn. Dinsdag ga ik het uitvinden, want dan heb ik hem waarschijnlijk. De 5V zou 3% afwijking hebben ipv 5%. Ben benieuwd..

Ow en is 500W niet een beetje overkill? Ik vind zelf die 380W al wat ruim.

Edit: Ow en die CTW's zijn krachtiger dan Enermaxen. Ook een plus puntje.

Edit2: Voor specs zie: http://www.cwt.com.tw/
Bij tweakshop hebben ze deze:
CWT-380ADP, 380 Watt PSU
CWT-430ADP, 430 Watt PSU
CWT-480ADP, 480 Watt PSU
CWT-550ADP, 550 Watt PSU

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Overkill kan geen kwaad, zon voeding is nooit weg en kan ik nog eens een autoradio met versterkers in me pc bouwen :) nee onzin, kan deze voor 69 euro meebestellen bij me prometia, wil alleen weten of ie goed is, is mij een onbekend merk. Maar als iemand een Leadmann heeft post het dan aub even.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Kan btw geen site vinden van Leadmann.. Iemand?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:54 schreef justifire het volgende:
www.leadman.com.tw
http://www.leadman.com.tw/english/lp-6100e.htm :9

Edit: Specs zijn :9~

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Doen, 500 watt, ach, zo goedkoop..... waarom in godsnaam niet?

Kun je 2 pc's op 1 PSU laten lopen, gaaf toch :D.

http://twitter.com/randalpeelen

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Zit dus wel goed :) En dat voor zon prijsje :9~ Heb er echt nooit eerder van gehoord, zijn ook geen previews van. Maar weet genoeg, dies van mij :+

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:04 schreef justifire het volgende:
Zit dus wel goed :) En dat voor zon prijsje :9~ Heb er echt nooit eerder van gehoord, zijn ook geen previews van. Maar weet genoeg, dies van mij :+
Ik zou hem ook niet laten liggen. Zulke specs voor zo weinig. Een Enermax is voor mietjes vergeleken met dit ding. Plus dat je met een Enermax niet eens knap kan overklokken (en iedereen blijft ze maar kopen :? ).

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:28 schreef Fewture het volgende:

[..]
(en iedereen blijft ze maar kopen :? ).
ik denk omdat ze stil zijn

Verwijderd

hmm never mind me talking...

die specs zijn om van klaar te komen ;) :D :*
pff 40A +3,3v en 50A +5v das meer dan Enermax!!
Is dat een koelelement aan de buitenkant daar op die pic ???

btw Enermax zou juist toch "beroemd" zijn over het hoge vermogen van de +3,3v en +5v?? :?

Verwijderd

geloof me,maar Enermax is echt verdraaid goed hoor,
de eerste modellen hadden inderdaad een +5V lijn probleem,maar in de nieuwe revisie(vanaf ca, jan2002) is dit alleen opgelost en bij mij draait ie dus stabiel en lekker stil met vele opties softwarematig.
maar ja tzal altijd een eeuwige strijd blijven :)
BMW of Mercedes zelfde laken en pak :9

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
als j'm koop laat open dan ff een topicje met de +5V 'scores' zorg wel dat je CPU stressed is dmv. burnk7 oid :)
:9~
[edit/] voel anders ff of ie eeen beetje zwaar is, zegt ook een hoop [edit/]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 10:47 schreef whocarezwarez het volgende:
geloof me,maar Enermax is echt verdraaid goed hoor,
de eerste modellen hadden inderdaad een +5V lijn probleem,maar in de nieuwe revisie(vanaf ca, jan2002) is dit alleen opgelost en bij mij draait ie dus stabiel en lekker stil met vele opties softwarematig.
maar ja tzal altijd een eeuwige strijd blijven :)
BMW of Mercedes zelfde laken en pak :9
Volgens Tweakshop was het 5V probleem er nog steeds. Zij verkopen ze niet eens meer. Zegt voor mij genoeg. En Enermax is echt niet de enige voeding die stil is.
Ik vind dit geen BMW/Mercedes kwestie. Sommige andere voedingen zijn gewoon beter kwa specs. Die Leadman dus en die CWT die ik besteld heb ook. Enermax heeft een goede naam en daarom koopt iedereen het. Voorlopig vind ik het iets te veel geld voor wat je krijgt. Flink overklokken kun je namelijk vergeten met een Enermax (wat heb je er dan aan?) of niet? Ow en modden is geen optie. Te riskant.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 14:48 schreef ernst het volgende:
als j'm koop laat open dan ff een topicje met de +5V 'scores' zorg wel dat je CPU stressed is dmv. burnk7 oid :)
:9~
[edit/] voel anders ff of ie eeen beetje zwaar is, zegt ook een hoop [edit/]
Zal ik doen :) Als alles klaar is zal ik wel wat scores posten, ben eigenlijk zelf meer benieuwd naar wat me v-mod t-bird1.33 haalt met me nieuwe systeempie :9~ Topic volgt met een week of 3

Pagina: 1