Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Heb verder zelf weinig ervaring met dat soort pakketten, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar betere spraakherk.software...
Volgens mij zijn dat soort proggies niet echt legaal te downloaden hoorOp zaterdag 01 juni 2002 23:18 schreef Blade_V het volgende:
Ik WEET het, zoek het maar op bij Google
EN DAT HEB IK GEDAAN!!!!!
Nou helemaal niks
Ik heb helemaal niks kunnen vinden om te downloaden
Die paar honderden ik geloof wel duizend links waren allemaal niks
(Ik heb er hoofdpijn van gekregen)
Dus ik vraag heel netjes om een paar links te geven naar een site waar ik een spraakherkennings programma kan downloaden om te gebruiken om Windows te besturen of om bij Word of Office etc. te gebruiken
maar dragon natural speech schijnt goed te werken
http://www.scansoft.com/naturallyspeaking/
Yep. Mijn bro gebruikt het ook, is echt fijn... vergt wel VEEL van je pc... zelfs al heb je een (nieuwe) vette bak. Aanradertje is het wel!Op zondag 02 juni 2002 00:09 schreef Dr.Snuggles het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort proggies niet echt legaal te downloaden hoor
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
[/quote]
Blijkbaar heb je niet helemaal door hoe moeilijk spraakherkenning is. Dit soort programma's zijn niet zomaar ff te downloaden. Tenzij je een of ander heel crappie proggel hebt.Op zondag 02 juni 2002 11:04 schreef Blade_V het volgende:
[...]
IK vroeg om een spraakherkennings programma, maar ik wil het niet kopen maar downloaden
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
____________________________________________________________________Op zondag 02 juni 2002 11:08 schreef Rotjeknor het volgende:
Blijkbaar heb je niet helemaal door hoe moeilijk spraakherkenning is. Dit soort programma's zijn niet zomaar ff te downloaden. Tenzij je een of ander heel crappie proggel hebt.
Oke zal eens in een winkel gaan kijken of er nog een goeie is te vinden
Last.fm |
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Maar weet iemand waar ik een programma dan downloaden waar ik Windows mee kan besturen met spraakherkenning
Last.fm |
Hij werkt wel met spraakherkenningOp zondag 02 juni 2002 11:18 schreef Battle_Bunny het volgende:
Office XP heeft er eentje ingebouwd... Of ie goed werkt is een tweede. Volgens MS zelf heb je, na eindeloze training, ongeveer 95% kans dat ie een woord snapt.
EN nog bedankt
Last.fm |
Last.fm |
Nutteloos kicken (want dat doe je nu) wordt niet op prijs gesteld.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Sorry zal het niet meer doenOp zondag 02 juni 2002 17:10 schreef BackSlash32 het volgende:
Wil je nu stoppen met je gedram?
Nutteloos kicken (want dat doe je nu) wordt niet op prijs gesteld.
(Ben ook nog niet zo lang lid)
Last.fm |
Als je nog veel langer lid wilt blijven, is het ook slim om er in het vervolg op te letten dat dit geen warez-board is, en bovenstaande uitspraak misschien nog net kan en je originele request ook nog wel - hoewel het er in je reacties erg veel op lijkt dat je warez-versies zoekt, een warez-versie van Office XP hebt gedowned en niet van plan bent te betalen voor een spraakherkenningspakket maar er toch eentje wilt....Op zondag 02 juni 2002 14:09 schreef Blade_V het volgende:
Heb nou Office XP gedownd
Maar weet iemand waar ik een programma dan downloaden waar ik Windows mee kan besturen met spraakherkenning
[...]
(Ben ook nog niet zo lang lid)
Al met al zit je zo dus wel aardig op het randje van wat hier nog mag, dus denk volgende keer ff na voor je post
Verwijderd
Windows XP Plus heeft het ingebouwdOp zondag 02 juni 2002 17:08 schreef Blade_V het volgende:
Niemand die een programma weet waar ik Windows kan besturen met spraakherkenning?????
Succes
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()