Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SMS Reserved billing server voor ringtones

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ringtones aanbieden die mensen kunnen bestellen door een SMS bericht met code van de ringtone te versturen naar een (verkorte) nummer. De kosten hiervan wordt dan direct verrekent met het beltegoed of abbo.

Dit SMSje moet dan doorgestuurd worden en zo verder verwerkt worden dat de ringtone automatisch verstuurd wordt.

Kent iemand een bedrijf die zoiets levert?

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Probeer het eens bij hun: www.mviva.nl
Zij doen aan r. billing SMS.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Verwijderd

Ik wou dat ik destijds [zo'n 2 en half jaar geleden] was begonnen met zo'n logo bedrijfje, nog voordat al die vreselijk irritante reclames op TV en in ALLE tijdschriften kwamen met van die vreselijk dure logo's en beltonen [ik kon t namelijk al via het KPN sms service centre, en en proggie waar ik de naam niet meer van weet]... dan was ik nu rijk geweest denkik...

Goeie oude tijd :'( :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:39 schreef gratiz het volgende:
Probeer het eens bij hun: www.mviva.nl
Zij doen aan r. billing SMS.
Ik kan niet helemaal vinden waar zij deze dienst leveren :?

Wat ik dus zoek is een bedrijf dat me een (verkort) nummer levert waarheen geSMSt kan worden voor een bepaald tarief en deze SMSjes worden dan doorgestuurd naar mij.

Daarnaast moeten ook de kosten automatisch met de klant in rekening gebracht worden via hun beltegoed of abbo, waarvan ik mijn deel van de opbrengsten ontvang.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 12:07 schreef Linh81 het volgende:

[..]

Ik kan niet helemaal vinden waar zij deze dienst leveren :?

Wat ik dus zoek is een bedrijf dat me een (verkort) nummer levert waarheen geSMSt kan worden voor een bepaald tarief en deze SMSjes worden dan doorgestuurd naar mij.

Daarnaast moeten ook de kosten automatisch met de klant in rekening gebracht worden via hun beltegoed of abbo, waarvan ik mijn deel van de opbrengsten ontvang.
Ik denk dat KPN sowiezo deze diensten wel aanbiedt...

En anders misschien een bedrijf als GIN?
www.gin.nl