duron: wat is beter dan potlood?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:31
Mijn duron komt bijna binnen. Er moet een betere manier dan potlood zijn om de bruggen te kleuren. tips iemand?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Ik heb op de kleuterschool geleerd dat het er veel mooier uit ziet met potlood dan met viltstift.. dus ik heb um ingekleurd met potlood ;)

Je kunt ook solderen; electrisch geleidende kit (Een of andere Bison lijmpje).. dat zijn ook mogenlijkheden... maar ik zou het gewoon bij potlood laten!!

Pvouput live

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik zat zelf wel aan een soldeerbeurtje te denken...Als het goed gaat, geen gezeik meer met potlood, die wegsmelt etc.... :) :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zolang potlood werkt, zou ik bij potlood blijven. Eventueel kan je dan de "mod" met een gum ongedaan maken, lijkt me ook wel handig.

Andere opties zijn o.a. elektrisch geleidende kit, wordt o.a. gebruikt om achterruitverwarmingen te repareren.

• jaspov
achterruit repair.......goed idee

bedankt allemaal

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

die herman heeft toch altijd overal wel weer een handig truukje voor he..

verder heb ik geen tips

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
waarom zou je iets anders dan potlood gebruiken? de performance gaat er echt niet van omhoog als je iets anders gebruikt. hij is namelijk of wel of niet geunlockt, er tussen in zit niks.

maar goed, als je iets wil wat er beter op zit: electrisch geleidende verf (met zilver), ook wel te koop als reparatiekit voor autoruitverwarming.

Verwijderd

jeeeeez

denk na? een betere manier dan potloodje gebruike?

KAN HET NOG MAKKELIJKER??? je bent toch niet stom of wel? ;)

ik bedoel, het begon allemaal met Lijmen en solderen en al dat geklieder, nu gewoon een potlood streepje.

jeeeez

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
aatos> Er zit WEL wat tussenin: crashende computer als je de multiplier wilt verhogen :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

mijne draait nu een maand lang ook gewoon met een potloodje ingekleurd :)

vond solderen enzo niet echt praktisch (bv. als het mis gaat! :( ) potlood kan je gummen....probeer dat maar es met lijm :)

600@800 :)

• jaspov
solderen was ik niet van plan, maar ik vind potlood wel erg simpel.......

• *discostar*
  • Niet online
wat denk je van het nietje? of de paperclip??

Die zijn toch ook simpel? en ze doen het nog net zo goed als mijn potlood streepje van twee maanden geleden ;)

Verwijderd

Waarom geen potlood? Grafiet wordt zelfs in kernreactors gebruikt voor het afremmen van neutronen, dus zal dat wegsmelten van het grafiet wel meevallen. Het is goedkoop, voorhanden in je etui en het toppunt van Hollands Tweaken. Zoveel mogelijk effect voor zo weinig mogelijk geld....

• aatos
  • Laatst online: 29-08 07:38
garbage, ik kan het me moeilijk voorstellen maar heb je daar voorbeelden van? of vermeldingen op got of andere techsites?

• jaspov
heeft niemand dat reparatiespul voor autoruitverwarming gebruikt?

• TriAthlon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

TriAthlon

InGeenJeus

Wie weet hoef je niet eens te kleuren,
die van mij was van zichzelf al ge unlocked

maar ik zou als ik jou was gewoon potlood gebruiken, een HB tje, zoals in de voorschriften staat, niet te hard drukken , niet te zacht, goeie punt, en krassen maar

En het gaat maar om 0,1 mm, tis echt niks

Verwijderd

Bovendien gaat er nu ook weer geen 10.000 volt doorheen ;-)

Verwijderd

als ik jou was zou ik lekker een potlood gebruiken (een vrij scherpe punt), is het makkelijkst en werkt harstikke goed!!

Waarom moeilijk dan als het makkelijk kan??

• jaspov
Ik heb mijn duron 800 uiteindelijk bij Eynstein besteld. Die leveren hem unlocked. Daarvoor gebruiken ze dat autoruitverwarmingsreparatiespul. Hoef ik daar geen hele tube van te kopen!

Denk toch dat dat langer meegaat dan potlood. Hoeft niet, maar aangezien mijn cpu met pasta goed vast zit heb ik geen behoefte hem (ooit) nog los te maken

Is in geval van garantie ook met alcohol te verwijderen.

Verwijderd

*hik* duuzzz daaan kennik oo-o-okk daaarm-m-mee *hik* aan de zslagh.. leeeve de allcoholl... :+

Verwijderd

als je een potlood wil gebruiken zou je even moeten testen hoe goed die geleid ik heb vier potloden getest en er zit toch nog veel verschil in. het is heel simpel om te doen je neemt een voeding meet hoeveel volt die geeft zet een potlood streepje op een papiertje en meet wat er nog door komt bij mijn bij een 13,6 volt voeding potlood1 0,18 volt(kloten dus)potlood2 4,48(ook niet veel) potlood3 6,08 potlood4 12,08 volt dus die heb ik gebruikt. bij de eerste potlood werkte het onlocken niet!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Domme vraag van een nog-niet-tbird-bezitter.. maar hoe weet je nou of je goed gekleurd hebt of niet? Weigert ie dan de hogere multiplier setting in je BIOS (KT7) en reboot ie gewoon met de 'default' setting?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1