Zijn er plannen om tweakers.nl op te eisen?

Pagina: 1
Acties:

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03 13:18

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Topicstarter
Hebben jullie nu tweakers een B.V. geworden is, niet ook automatisch het recht om die domeinnaam op te eisen van diegene die die nu al in bezit heeft?
Of kan dit niet omdat tweakers bij de KvK geregistreerd is na de registratie van die domeinnaam.

Niet dat die domeinnaam veel gebruikt zou worden ws, maar jullie hebben tweakers.be en tweakers.org toch ook geregistreerd

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-03 12:13
Volgens mij bestaat de domeinnaam tweakers.nl al vrij lang en maak je dus weinig kans bij de rechter :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Alsof cable&wireless er zoveel aan heeft ;)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 09:08
Het domein was officieel niet van C&W maar hun hadden het domein geleverd aan een klant (2 jaar en 4 maanden terug)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Voor zover wij weten was de huidige eigenaar in ieder geval niet van plan het domein aan ons over te doen. Hoe het zit met domeinnamen die in strijd zijn met merknamen die later zijn gedeponeerd moet ik nog uitzoeken.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

.net of .nl ,wat maakt het uit :)

zolang het niet .de wordt :P

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

zolang het niet .de wordt
waarom niet?
Ik weet niet wat voor bedrijfsstrategie Femme en de zijnen hebben maar de Duitse markt is geen kleine en tweakers.de ligt op zijn/haar gat zie ik net. Vielleicht kickt tweakers.de wohl arsch!
edit
bijv: tomshardware, die is er in: duist, engels, frans, turks! (is da nix?),pools, hongaars, koraans en japans.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:17
Op zondag 02 juni 2002 10:34 schreef Daniel het volgende:
Hoe het zit met domeinnamen die in strijd zijn met merknamen die later zijn gedeponeerd moet ik nog uitzoeken.
Vrij kansloos volgens mij :/

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 22:14 schreef Jasper het volgende:

[..]

Vrij kansloos volgens mij :/
Lijkt me niet helemaal het geval. Tweakers BV mag dan welliswaar pas recentelijk opgericht zijn. De naam wordt aantoonbaar al vele jaren gebruikt en ik denk dat dat er voor zorgt dat je tamelijk sterk staat. :)

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 21:07
Tweakers.net heeft lekker geld om een beetje te kunnen procederen (niet dus).

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

je kan tweakers.nl niet zomaar opeisen want tweakers.net heeft helemaal niks te zeggen over tweakers.nl want tweakerts.nl staat op iemands anders zijn naam en kan je niet opeisen

het kan alleen als tweakers.nl zijn domijn wil verkopen voor een prijs die hij zelf wil hebben

als je zomaar een domijn kon eisen dan was tweakers.net allang van mijn geweest :+ :P

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 05:09 schreef senater het volgende:
je kan tweakers.nl niet zomaar opeisen want tweakers.net heeft helemaal niks te zeggen over tweakers.nl want tweakerts.nl staat op iemands anders zijn naam en kan je niet opeisen
Jah right :{

Als ik microsoft.nl zou registreren in het geval deze nog vrij zou zijn, denk je dan dat ik dat domein zou kunnen behouden?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Tweakers GmbH...

dat klinkt toch niet echt....

GmbH = grote maat bustehouder

:7

ARME AOW’er

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op maandag 03 juni 2002 05:16 schreef Nelske het volgende:

[..]

Jah right :{

Als ik microsoft.nl zou registreren in het geval deze nog vrij zou zijn, denk je dan dat ik dat domein zou kunnen behouden?
|:( Je denkt toch niet dat je ineens kans maakt op een al geregistreerd domeinnaam als je je merknaam na de tijd laat registreren??

Als je het voor de tijd doet, sta je in je recht, maar als je het na de tijd doet heb je pech gehad. :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 03 juni 2002 10:05 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

|:( Je denkt toch niet dat je ineens kans maakt op een al geregistreerd domeinnaam als je je merknaam na de tijd laat registreren??

Als je het voor de tijd doet, sta je in je recht, maar als je het na de tijd doet heb je pech gehad. :)
Dat hangt er nogal vanaf. Stel dat je nu pas begint met een bedrijf dat Tweakers heet, en je wilt daarom Tweakers.nl opeisen dan heb je gewoon pech. Maar Tweakers.net bestond al toen Tweakers.net werd geregistreerd, alleen de merknaam is pas later gedeponeerd. Verder is het domein Tweakers.nl nog steeds niet in gebruik, wat het enigszins doet ruiken naar domeinkaping :)

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 10:05 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

|:(
Kom eerst maar eens met een normale reactie. :{

Zoals ik al zei; als je zichtbaar aan kunt tonen dat die naam al lange tijd door je gebruikt wordt, dan zul je aardig wat sterker staan. :)
Mjah, lees bovenstaande van Daniel maar eens.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Sorry dat ik wat bot uit de hoek kwam.

Maar de merknaam van Tweakers.net is Tweakers.net, niet Tweakers of Tweakers.nl. Daarnaast geef je aan dat de eigenaar het domein niet kwijt wilde, dus heeft ie t ook niet gekaapt zodat jullie extra konden dokken. Bovendien is tweakers een te algemene term, helemaal voor een dergelijk twijfelgeval. Kortom, gaat niet lukken denk ik. Maar Tweakers.net heeft er toch ook niet zo'n behoefte aan of wel?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

We hebben er geen enorme behoefte aan, maar het is wel zo netjes als hij het gewoon zonder lastig te doen inlevert. Wij betalen uiteraard wel de kosten voor het registreren en behouden van de naam.

Maar om nou te zeggen dat we kosten wat kost die naam willen hebben: neuh.. ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

Maar ik wel :)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 03 juni 2002 15:24 schreef ErectionJackson het volgende:
Sorry dat ik wat bot uit de hoek kwam.

Maar de merknaam van Tweakers.net is Tweakers.net, niet Tweakers of Tweakers.nl.
De merknaam van Tweakers.net is wel degelijk Tweakers hoor :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op maandag 03 juni 2002 16:32 schreef Daniel het volgende:

[..]

De merknaam van Tweakers.net is wel degelijk Tweakers hoor :)
Jeuhj!

Iedereen die een werkwoordsvorm gebruikt van 'Tweakers' moet voortaan €2,50 betalen! :P

Nee serieus: Ik dacht dat we per ongeluk toch de .net versie hadden gekozen, dus die .nl hebben we nu ietsie meer kans op :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Zullen we chatten :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op maandag 03 juni 2002 16:38 schreef J.L.Bolder het volgende:
Zullen we chatten :)
Zal ik me ICQ dan maar eens op-lijn zetten?

Bericht hierboven

Verwijderd

Sgoed, doe gelijk mijn post maar effe opruimen wordt een beetje zooitje zo :)

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 04:37 schreef Nelske het volgende:

[..]

Lijkt me niet helemaal het geval. Tweakers BV mag dan welliswaar pas recentelijk opgericht zijn. De naam wordt aantoonbaar al vele jaren gebruikt en ik denk dat dat er voor zorgt dat je tamelijk sterk staat. :)
denk het niet, je kunt noooooit na registratie bij de kvk een eerder geregistreerd domein opeisen aan de hand van je handelsnaam. Was er een kvk inschrijving van tweakers voordat tweakers.nl geregged werd maak je goede kans, anders kun je het gewoon shaken

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 10:23 schreef Daniel het volgende:

[..]

Dat hangt er nogal vanaf. Stel dat je nu pas begint met een bedrijf dat Tweakers heet, en je wilt daarom Tweakers.nl opeisen dan heb je gewoon pech. Maar Tweakers.net bestond al toen Tweakers.net werd geregistreerd, alleen de merknaam is pas later gedeponeerd. Verder is het domein Tweakers.nl nog steeds niet in gebruik, wat het enigszins doet ruiken naar domeinkaping :)
nee zo werkt het niet, ruikt idd naar domeinkaping, maar zo werkt het gewoon niet. heb jeje je merknaam gedeponeerd na de "domeinkaping" dan bereik je er niks mee, ook al "gebruik" je die naam al 250 jaar.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op maandag 03 juni 2002 16:45 schreef Kertje het volgende:

[..]

nee zo werkt het niet, ruikt idd naar domeinkaping, maar zo werkt het gewoon niet. heb jeje je merknaam gedeponeerd na de "domeinkaping" dan bereik je er niks mee, ook al "gebruik" je die naam al 250 jaar.
Na, dat probeerde ik dus ook te zeggen :P Zo heeft ID&T ons eens bedreigd met een rechtzaak omdat wij www.slamradio.nl hadden geregd. Zij hadden een paar dagen Slam Radio als merknaam gedeponeerd. Wij hebben ze gezegd dat ze ons maar moesten aanklagen :7 Uiteindelijk hebben ze er toen maar Slam FM van gemaakt. Volgens mij is het nu weer ID&T radio, maar dat weet ik niet precies :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:17
Op woensdag 05 juni 2002 10:35 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Volgens mij is het nu weer ID&T radio, maar dat weet ik niet precies :)
Klopt :)
[/offtopic]
Pagina: 1