Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
zolang het niet .de wordt
waarom niet?zolang het niet .de wordt
Ik weet niet wat voor bedrijfsstrategie Femme en de zijnen hebben maar de Duitse markt is geen kleine en tweakers.de ligt op zijn/haar gat zie ik net. Vielleicht kickt tweakers.de wohl arsch!
edit
bijv: tomshardware, die is er in: duist, engels, frans, turks! (is da nix?),pools, hongaars, koraans en japans.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Vrij kansloos volgens mijOp zondag 02 juni 2002 10:34 schreef Daniel het volgende:
Hoe het zit met domeinnamen die in strijd zijn met merknamen die later zijn gedeponeerd moet ik nog uitzoeken.
Verwijderd
Lijkt me niet helemaal het geval. Tweakers BV mag dan welliswaar pas recentelijk opgericht zijn. De naam wordt aantoonbaar al vele jaren gebruikt en ik denk dat dat er voor zorgt dat je tamelijk sterk staat.Op zondag 02 juni 2002 22:14 schreef Jasper het volgende:
[..]
Vrij kansloos volgens mij
het kan alleen als tweakers.nl zijn domijn wil verkopen voor een prijs die hij zelf wil hebben
als je zomaar een domijn kon eisen dan was tweakers.net allang van mijn geweest
Verwijderd
Jah rightOp maandag 03 juni 2002 05:09 schreef senater het volgende:
je kan tweakers.nl niet zomaar opeisen want tweakers.net heeft helemaal niks te zeggen over tweakers.nl want tweakerts.nl staat op iemands anders zijn naam en kan je niet opeisen
Als ik microsoft.nl zou registreren in het geval deze nog vrij zou zijn, denk je dan dat ik dat domein zou kunnen behouden?
dat klinkt toch niet echt....
GmbH = grote maat bustehouder
ARME AOW’er
Op maandag 03 juni 2002 05:16 schreef Nelske het volgende:
[..]
Jah right
Als ik microsoft.nl zou registreren in het geval deze nog vrij zou zijn, denk je dan dat ik dat domein zou kunnen behouden?
Als je het voor de tijd doet, sta je in je recht, maar als je het na de tijd doet heb je pech gehad.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Dat hangt er nogal vanaf. Stel dat je nu pas begint met een bedrijf dat Tweakers heet, en je wilt daarom Tweakers.nl opeisen dan heb je gewoon pech. Maar Tweakers.net bestond al toen Tweakers.net werd geregistreerd, alleen de merknaam is pas later gedeponeerd. Verder is het domein Tweakers.nl nog steeds niet in gebruik, wat het enigszins doet ruiken naar domeinkapingOp maandag 03 juni 2002 10:05 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je ineens kans maakt op een al geregistreerd domeinnaam als je je merknaam na de tijd laat registreren??
Als je het voor de tijd doet, sta je in je recht, maar als je het na de tijd doet heb je pech gehad.
Verwijderd
Op maandag 03 juni 2002 10:05 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je ineens kans maakt op een al geregistreerd domeinnaam als je je merknaam na de tijd laat registreren??
Kom eerst maar eens met een normale reactie.
Zoals ik al zei; als je zichtbaar aan kunt tonen dat die naam al lange tijd door je gebruikt wordt, dan zul je aardig wat sterker staan.
Mjah, lees bovenstaande van Daniel maar eens.Als je het voor de tijd doet, sta je in je recht, maar als je het na de tijd doet heb je pech gehad.
Maar de merknaam van Tweakers.net is Tweakers.net, niet Tweakers of Tweakers.nl. Daarnaast geef je aan dat de eigenaar het domein niet kwijt wilde, dus heeft ie t ook niet gekaapt zodat jullie extra konden dokken. Bovendien is tweakers een te algemene term, helemaal voor een dergelijk twijfelgeval. Kortom, gaat niet lukken denk ik. Maar Tweakers.net heeft er toch ook niet zo'n behoefte aan of wel?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Maar om nou te zeggen dat we kosten wat kost die naam willen hebben: neuh..
Bericht hierboven
De merknaam van Tweakers.net is wel degelijk Tweakers hoorOp maandag 03 juni 2002 15:24 schreef ErectionJackson het volgende:
Sorry dat ik wat bot uit de hoek kwam.
Maar de merknaam van Tweakers.net is Tweakers.net, niet Tweakers of Tweakers.nl.
Jeuhj!Op maandag 03 juni 2002 16:32 schreef Daniel het volgende:
[..]
De merknaam van Tweakers.net is wel degelijk Tweakers hoor
Iedereen die een werkwoordsvorm gebruikt van 'Tweakers' moet voortaan €2,50 betalen!
Nee serieus: Ik dacht dat we per ongeluk toch de .net versie hadden gekozen, dus die .nl hebben we nu ietsie meer kans op
Bericht hierboven
Zal ik me ICQ dan maar eens op-lijn zetten?Op maandag 03 juni 2002 16:38 schreef J.L.Bolder het volgende:
Zullen we chatten
Bericht hierboven
Verwijderd
denk het niet, je kunt noooooit na registratie bij de kvk een eerder geregistreerd domein opeisen aan de hand van je handelsnaam. Was er een kvk inschrijving van tweakers voordat tweakers.nl geregged werd maak je goede kans, anders kun je het gewoon shakenOp maandag 03 juni 2002 04:37 schreef Nelske het volgende:
[..]
Lijkt me niet helemaal het geval. Tweakers BV mag dan welliswaar pas recentelijk opgericht zijn. De naam wordt aantoonbaar al vele jaren gebruikt en ik denk dat dat er voor zorgt dat je tamelijk sterk staat.
Verwijderd
nee zo werkt het niet, ruikt idd naar domeinkaping, maar zo werkt het gewoon niet. heb jeje je merknaam gedeponeerd na de "domeinkaping" dan bereik je er niks mee, ook al "gebruik" je die naam al 250 jaar.Op maandag 03 juni 2002 10:23 schreef Daniel het volgende:
[..]
Dat hangt er nogal vanaf. Stel dat je nu pas begint met een bedrijf dat Tweakers heet, en je wilt daarom Tweakers.nl opeisen dan heb je gewoon pech. Maar Tweakers.net bestond al toen Tweakers.net werd geregistreerd, alleen de merknaam is pas later gedeponeerd. Verder is het domein Tweakers.nl nog steeds niet in gebruik, wat het enigszins doet ruiken naar domeinkaping
Na, dat probeerde ik dus ook te zeggenOp maandag 03 juni 2002 16:45 schreef Kertje het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet, ruikt idd naar domeinkaping, maar zo werkt het gewoon niet. heb jeje je merknaam gedeponeerd na de "domeinkaping" dan bereik je er niks mee, ook al "gebruik" je die naam al 250 jaar.
KloptOp woensdag 05 juni 2002 10:35 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu weer ID&T radio, maar dat weet ik niet precies
[/offtopic]