Toon posts:

Hoeveel procent langzamer?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bijv een p3 1000 mHz heb in desktop formaat en eentje in laptop formaat hoeveel procent langzamer is laptop dan? Vooral met aplicaties als photoshop enzo...?

Thank yuuu :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Het lijkt me duidelijk, dat dit niet alleen van de CPU afhankelijk is. Moederbord, geheugen, harde schijven, koeling en type systeem zijn hierbij van groter belang.
Oftewel je vraag moet concreter worden gesteld, of je vraagt naar een onmogelijk antwoord.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

[topic=511542]

(heb je al gevraagd)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Nou bijv een desktop p3 1000 mhz, 256 mb ram, 7200 rpm harde schijf, en voor de laptop hetzelfde *D concreter kan ik niet zijn omdat ik er niet echt verstand van heb :p

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

P3 in laptop speedstept (zoek maar eens bij google op intel speedstep), en is dus langzamer dan een gewone P3. Verder is een laptop nooit hetzelfde als een desktop. Moederbord, type geheugen, systeembus naar de videokaart, speedstep, IDE interface type etc. Nooit hetzelfde. Fotosjoppen wil je op een groot beeldscherm doen. Niet op een 14" laptopje...

Voor DVD's maakt het geen hol uit. Dat kun je zelfs op een 1,4GHz pc als je al het geheugen eruit molt bij wijze van spreken.

En inderdaad: één topic over een onderwerp openen is genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Ja uhh als ik maar 4 reacties krijg ;) And so what *D

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 13:23

LopeZ

Too much is never enough

so what? So hij gaat dicht, crossposten wordt niet gewaardeerd. Lees de Faq en wees gewaarschuwd
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.