[Poll] Wat is de beste notebook?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Omdat ik een laptop wil gaan kopen, en niet helemaal zeker van ben wat nou het beste is en wat je juist niet moet kopen, heb ik even een poll gemaakt.

Poll: Welk merk laptop zou jij nemen?
Dell
Medion
Compaq
Fujitsu/Siemens
Toshiba
Sony
Ibm
Acer
Anders, namelijk........

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=3217&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

En ja, uit de search komen niet echt relevante oplossingen, alleen uit het jaar 2001 :)

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:53
En wat kwam er uit het jaar 2001???
Ik denk toch wel dat kwaliteit en prijs ongeveer gelijk is gebleven hoor.

En compaq bestaat binnenkort niet meer in notebook wereld.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• XippIX
  • Niet online
omdat ik hier nog niet zo veel van af weet, is het toch wel even nuttig, wat is dan de beste? qua merk dan? en de slechte.....

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:53
Ligt erook aan waar je je notebook voor gaat gebruiken.
Voor video uiteraard de sony vaio

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

Ikzelf heb gekozen voor een Sony vaio SRX-41P. Gewicht en handzaamheid stonden bij mij voorop, en performance kwam pas daarna.
Met z'n mobile p3-800 is ie snel genoeg voor wat ik er mee wil (software development). Spelletjes hoef ik meestal niet te proberen :).

• XippIX
  • Niet online
maar "ze" zeggen dat deze wel heel brak is , 1 stootje en hij ligt uit elkaar.

Gewoon de gemiddelde notebook, wat is het beste, of maakt het allemaal niet zo veel uit?

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Als nieuwkomer is in 2001 wel de paradigit voyager erbij gekomen, komt steady in alle grote testen op de eerste plaats vanwege de prima prijs kwaliteit verhouding.
Echter voor deze poll denk ik ook dat ik die niet opgenomen zou hebben, ze zijn namelijk niet overal verkrijgbaar en je kunt het ook niet direct een "merk" noemen.

Oerbrood!

• XippIX
  • Niet online
of zijn er gewoon geen slechte notebooks? Ik dacht dat fuji.. wel slecht was of heb ik dit mis?

• Markao2000
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Fujitsu had vroeger, 2 jaar terug, nogal een gammele behuizing, zag er wel strak uit. Maar bv het scherm was te bewegen als je beide zijpunten pakte en dan naar voor en achteren bewoog, lijkt me niet zo lekker voor je ultradure tft scherm. Hoe dit tegenwoordig zit weet ik niet.

Oerbrood!

• XippIX
  • Niet online
zo te horen heb je zelf ook een notebook :? zoja welke? :)

• leonardo1504
  • Niet online
Zie sig
Ik ben er meer dan tevreden over, je moet alleen wel ff je beeldscherm goed instellen ( 1400x1050 pixels ) anders ziet het er niet uit. Doet redelijk lang met zijn accu, is stevig en heeft een heel lekker toetsenbord. Heb er nu Mandrake 8.2 op draaien, daar gaat VMWare overheen en dan kan er van alles onder VMWare. Ik ga er iig een virtueel netwerkje op bouwen met webservers en db-servers.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb zelf sinds gisteren de Asus A1300F en ik ben tevreden over dit laptoppie :) Lekker snel, ziet er strak uit :) En ik vind m fijn werken :)

webOS all the way!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Schiet niet op dit topic, iedereen doet ze eige merk laptop. Ook is het nut van dit topic mij ontschoten, je koopt dalijk een dell omdat iedereen die heeft :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.