Toon posts:

wish

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal jullie waarschijnlijk worst wezen, maar misschien heb je er wat aan (admins), tweakers.net is niet met wish te bezoeken, misschien ook met andere providers niet, waar kan dit aan liggen? Ik was altijd tevreden over wish maar ben nu maar naar tmf web gegaan want zonder tweakers is het www geen bal aan!

En ik kan rijmen ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen last van; ik ben toch een diehard-wisher...
Ok, in het verleden heb ik wat probleempjes gehad om tweakers te benaderen via wish, maar wish beweert dat dit niet bij hen ligt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Kan je wel naar het ip-adres (212.189.235.11) van tweakers.net gaan?
Zo ja...dan is de dns-server van Wish brak...:)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Canard
  • Laatst online: 21:40
dat probleem met Wish heb ik soms (maar meestal) ook... heb al een mailtje naar Wish gestuurd 2 dagen geleden... nog niets van gehoord.

Het rare is dat ik toen ik inbelde via de Flatfee test van Wish, wel op T.net kon komen... toen ik daarvoor inbelde via het standaardaccount van Wish had ik er ook al last van, en nu weer...

natuurlijk ben ik gestopt met die Flatfee test want f90,- voor 60 uur p.m. internetten is belachelijk!

• pven
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>natuurlijk ben ik gestopt met die Flatfee test want f90,- voor 60 uur p.m. internetten is belachelijk![/quote]Tssshh!! Weer iemand die brieven van Wish maar half leest. Je lapt 90 piek voor twee maanden, is dus 45 piek per maand, is dus goedkoper dan KPN.

Maar goed: verkeerde forum... ;)

edit:
Ernstige typo!

• Canard
  • Laatst online: 21:40
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 17:12 schreef pven het volgende:
Tssshh!! Weer iemand die brieven van Wish maar half leest.[/quote]tssss.... weer iemand die niet goed leest.... ;)
lees dit maar eens:
http://www.wish.nl/news/WISH/2546

volgens mij is Wish niet helemaal duidelijk!

• pven
  • Niet online
Ik maak sinds begin september gebruik van Wish flat fee, voor mij is het dus ongeveer 45 gulden per maand. De mededeling van Wish is inderdaad verwarrend.

Zoals gezegd: dit is het verkeerde forum!

Pagina: 1