Toon posts:

table width opgeven met css, ene frame wel, andere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals op http://212.187.121.167/gsi/index.php te zien is, (ff webmaster -> knop inloggen drukken) gaat beslaat de tabel die dan komt 90% van het frame, maar in de navbar niet, terwijl ik dezelfde style sheet gebruik voor de opmaak.

Weet iemand hoe dit kan?

==============CSS
<style type="text/css">
<!--
table { width:90%; BackGround-Color: #FFFFFF; Border: 2px; Border-Color: #CCCCCC; Border-Style: solid; font-family : Verdana, Arial, Helvetica, Tahoma, sans serif; Font-Size: 11pt;}

.tablehead { Background-Color: #CC0000; Color: white; }
-->
</style>
==============/CSS

==============navbar
PHP:
1
<? include '../include/tnb.css.html'; include '../include/connect.php'; echo "<body><center>"; echo "<form><table><tr><td class=tablehead>Login</td></tr>"; echo "<tr><td><input type='text' name='uname' size='8'></td></tr>"; echo "<tr><td><input type='password' name='pwd' size='8'></td></tr>"; echo "<tr><td><input type='submit' value='Login'></td></tr>"; echo "<tr><td> &amp;nbsp; </td></tr>"; echo "</table>"; echo "<br>"; echo "<table><tr><td class=tablehead>Navigatie</td></tr>"; $navbar_ophaal = mysql_query ("SELECT * FROM navbar WHERE site='gsi'") or die (mysql_error()); while ($link = mysql_fetch_object($navbar_ophaal)) {      echo "<tr><td> <a target='center' href='$link->url'> $link->linknaam </a></td></tr>"; } echo "</table>";     ?> ?>

==============/navbar

==============webmaster
PHP:
1
<? session_start(); include '../include/connect.php'; include '../include/tnb.css.html'; ?> <center> <form method="post" action="login.php"> <input type="text" name="uname"> <input type="password" name="pwd"> <input type="submit" name="submit" value="Login"> </form> <? if (isset ($submit)) {      $uname = addslashes ($uname);      $pwd = addslashes ($pwd);      $query = mysql_query("SELECT * FROM secure WHERE uname='$uname' AND pwd='$pwd'") or die (mysql_error());      $resultaat = mysql_num_rows($query);      if ($resultaat == '1')      {          $login = '1';          session_register('login');          echo "Je bent ingelogd. Klik <a href=\'vervolg.php\'>hier</a> om verder te gaan.";      }      else      {          include '../include/error.php';      } } ?> ?>

==============/webmaster

==============error
PHP:
1
<? include '../include/tnb.css.html'; // if ($_GET['melding'] == 'f') {      echo "<table class='tablehead'><td>Error!</td></table>";      echo "<table><td>Je hoort hier niet thuis, want ik tiep mn naam en wachtwoord altijd goed! [img]'../smilies/clown.gif'>[/img]</td></table>"; } ?>

==============/error

Bovendien werkt het linken naar 'error.php?melding=f' via include niet :(
Hij geeft dan een include error, dat het path niet klopt (verwijst naar /usr/share/nogiets ofzo)
Weet iemand hoe deze dingen kunnen voorkomen?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
$melding = 'f';
include('bestand.php');

:z

en die andere problemen worden me niet echt duidelijk :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 22:03 schreef ddc het volgende:
$melding = 'f';
include('bestand.php');

:z

en die andere problemen worden me niet echt duidelijk :{
Ok thx, die include werkt al :)

Bedoel je dat ik het niet goed uit heb gelegd of waar het aan ligt?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
niet goed uitgelegd idd

Verwijderd

Topicstarter
Ok:

Ik wil dat elke tabel die ik maak 90% van het frame beslaat. Dit declareerik dus in de stylesheet, welke ik in zowel 'login.php' als 'navbar.php' gebruik (zie boven staande codes).

Op een of ander manier pikt het middelste frame het wel maar de navbar niet :?
Kijk maar eens hier, klik op webmaster en dan op de knop login.
De error melding beslaat dan wel 90% van het frame. De navbar echter niet (ligt dit aan het form met de 2 input's?)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Ik denk dat het woord 'webmaster' te breed is en daarom niet binnen de 85% van je past...

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 00:16 schreef SWINX het volgende:
Ik denk dat het woord 'webmaster' te breed is en daarom niet binnen de 85% van je past...
Het werkt al :)
Pagina: 1