Toon posts:

Iemand ervaring met de sharp MD-MT180

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil al geruime tijd een minidisc kopen , nu is mijn vraag is deze sharp een goeie?
De sony's zijn allemaal behoorlijk prijzig €250 +
en deze is €150 en kan ongeveer hetzelfde.

Zijn er mensen die ervaring met dit product hebben en aub hun mening kunnen geven. Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

'k heb wel een sharp, welke precies meot ik ff kijken, of het dezelfde is. Maar hij bevalt goed in ieder geval.

Verwijderd

heb die specifieke niet, maar de goedkopere Sharps zijn over het algemeen uitstekend. zitten stevig in elkaar en kunnen gewoon alles. heb zelf ook de goedkoopste gekocht, twee jaar geleden, ding doet het nog steeds prima ondanks dat ie al flink wat te verduren heeft gehad.

de duurderen doen alleen wat langer met de batterijen en zijn weer net even wat kleiner, maar das eigenlijk alles. ook zit er bij de 180 waarschijnlijk niet een optisch kabeltje, maar die zijn niet zo heel duur.

ik zou er gewoon voor gaan, is een hele mooie prijs voor een MD.

Verwijderd

ik heb hem en hij werkt perfect!

geen klachten of zo

Verwijderd

Topicstarter
oké bedankt, maar is het niet slimmer om een sony netMD te kopen dan kan je rechtstreeks mp3's --> minidisc "branden"

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Op vrijdag 21 juni 2002 20:49 schreef Norretix het volgende:
oké bedankt, maar is het niet slimmer om een sony netMD te kopen dan kan je rechtstreeks mp3's --> minidisc "branden"
Nou dat rechtstreeks is dus helaas niet het geval. Kijk maar is op www.mdcenter.nl daar staat het allemaal uitgelegd, en daar staat ook een hoop info over de sharp mt-180 (kijk daar ook is op het forum)

#StopBurningStuff

Pagina: 1