tv out ? detonator 28.80 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
hallo ik wil mijn tv out nu gaan gebruiken maar hoe werkt dat ? ik heb een asus gf 4 ti 4600 er zat een kabeltje bij dat op die tv out plug kan is dat meteen voor beeld ? of moet er nog iets anders op zoja wat en waar haal ik dat en waar in de detonator staad hoe je tv out aan kan zetten ? heb search gedaan maar staad nix bruikbaars in

( en die tv out is dat aleen beeld of zit er ook nog geluid out op ? wel zo handig voor divx ) ik wil divx gaan kijke wil kabel naar bende door trekken :)

zijn er meschien ook nog andere progjes voor tv out aan te etten en in te stellen ect ...

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op zaterdag 01 juni 2002 21:17 schreef BruceLee het volgende:
hallo ik wil mijn tv out nu gaan gebruiken maar hoe werkt dat ? ik heb een asus gf 4 ti 4600 er zat een kabeltje bij dat op die tv out plug kan is dat meteen voor beeld ? of moet er nog iets anders op zoja wat en waar haal ik dat en waar in de detonator staad hoe je tv out aan kan zetten ? heb search gedaan maar staad nix bruikbaars in

( en die tv out is dat aleen beeld of zit er ook nog geluid out op ? wel zo handig voor divx ) ik wil divx gaan kijke wil kabel naar bende door trekken :)

zijn er meschien ook nog andere progjes voor tv out aan te etten en in te stellen ect ...
tv out faq al gelezen?

en een beetje zelf wat uitzoeken voor je gaat posten is ook een kleine moeite :Z
lees bv eens je handleiding

Verwijderd

Bedieningsmogelijkheden verschijnen vanzelf als je het toestel (je tv) aansluit
gforce is m.i. niet echt dual head ==> je moet vanaf je tv scherm het beeld terug zien te krijgen op je monitor (niet echt bedieningsvriendelijk)
als je tv beneden staat en je heb geen draadloze bedienig: sterkte.

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 12:04

Majapro

Deventer

Met de nieuwste Nvidia drivers plots geen TV-out meer??? Dan heb ook jij vast en zeker die refresh rate fix gedaan? en natuurlijk alles op max hé? LOLbroek!! dan werkt ut nie meer hoor, weg met die refresh rate fix en de TV-out is weer terug van weg geweest. }:O

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

[topic=482538/1/50]

Dit topic is gesloten.