woei iedereen... ben 1,5 jaar geleden begonnen met het bouwen van een mp3 rename tool, filename based. Er zijn wel veel programma's daarvoor, maar geen enkele die echt werkte zoals ik het wou. Onlangs ben ik hem weer wat gaan uitbreiden en tunen, omdat ik teveel manueel moest editen
Dit programma is vooral bedoeld voor de mp3's die je in het "wild" tegenkomt, ftp's en fxp's dus
Natuurlijk werkt het ook perfect voor de wat beter genamede files.
Het programma heeft vooral een goede detectie-engine om de juiste gegevens uit te lezen. even wat voorbeeldjes, met settings allemaal op Capitalize
MeteorSeven-UniversalMusic(Jamx&DeLeonsDumondeMix).mp3
word
Meteor Seven - Universal Music (Jamx & De Leons Dumonde Mix).mp3
01_the_mexican_-_night_flight_(adelphoi_remix-pow).mp3
word
The Mexican - Night Flight (Adelphoi Remix).mp3
er zitten natuurlijk tig keer meer opties in, als je een goede mp3 renamer zoekt, geef het een kans
Het is volledig gratis (zelfs geen banners op de site).
De reden waarom ik dit post is om leuke ideeën op te doen... als je graag een uitbreiding wil zien en / of wel iets leuks weet om toe te voegen, laat het aub weten. Vind je het niet goed, heb dan aub wat respect en ga het werk van een ander niet afkraken, dat vind niemand leuk hoor...
Hoofdscherm:

Settings:

Site - Direct Download
Het programma heeft vooral een goede detectie-engine om de juiste gegevens uit te lezen. even wat voorbeeldjes, met settings allemaal op Capitalize
MeteorSeven-UniversalMusic(Jamx&DeLeonsDumondeMix).mp3
word
Meteor Seven - Universal Music (Jamx & De Leons Dumonde Mix).mp3
01_the_mexican_-_night_flight_(adelphoi_remix-pow).mp3
word
The Mexican - Night Flight (Adelphoi Remix).mp3
er zitten natuurlijk tig keer meer opties in, als je een goede mp3 renamer zoekt, geef het een kans
De reden waarom ik dit post is om leuke ideeën op te doen... als je graag een uitbreiding wil zien en / of wel iets leuks weet om toe te voegen, laat het aub weten. Vind je het niet goed, heb dan aub wat respect en ga het werk van een ander niet afkraken, dat vind niemand leuk hoor...
Hoofdscherm:

Settings:

Site - Direct Download