Op zaterdag 01 juni 2002 20:57 schreef Artwido het volgende:
[..]
Ja maar recht hebben en recht krijgen daar zit nog een hele lange weg tussen.
Als na de garantie-periode het apparaat stuk gaat dan wil ik nog wel eens zien welke winkelier dit kosteloos voor je laat/gaat repareren.
En om je recht te krijgen door een rechtzaak?
Dat risico zal niemand willen nemen want als je onverhoopt verliest dan kost je dat heel veel geld.
gaat niet lukken, er worden alleen onderdelen vergoed binnen 5 jaar dd8 ik,verzendkostsen, arbeidsloon, onderzoekskosten, adminstratiekosten die zijn voor jouw rekening, en geloof me daar kan je dik een nieuwe xbox van kopen aleen al van t arbeidsloon reparateurs zijn duur.
ik zou t doen, heb je al die spellen van 70 euro en controllers zul je zien gaat ie kapot, wedden dat je opzoek gaat dan naar een nieuwe, anders zou t zonde zijn van al die spellen enzow, en ander voordeel is je kan m zovaak laten reparen als je wilt in die 3 jaar kosteloos en voor niks, en wat is € 54 nou over 2 jaar gespreid das geen nog 2 euro per maand.
ook de garantievoorwaarden zijn dik voormekaar, want uitzonderingen zijn stoot/val en waterschade. Moet je wel heel raar met je xbox doen wil dat voorkomen.
Al overtuigd?
hehe, hoe ik dit alles weet? ik verkoop zelf garantiecertificaten
Oh. en dat van die post boven me ook consumentenbond zal zeggen "de fabrikant is wettelijk verplicht een degelijk apparaat te leveren waarvan je verwacht dat ie xx jaren meegaat", en dat zijn dus de onderdelen, al die andere dingen zoals arbeidsloon, onderzoekskosten etc. die zal jij gewoon moeten dokken hoor