Toon posts:

Buts in beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, in mijn gelievde 17" iiyama Vision Master Pro411 zit een buts: zo'n 2x2 mm. Is hier pasta ofzo voor die je hier op kunt smeren zodat het niet zo opvalt??

Verwijderd

Ik heb wel een tipje...het klinkt onwaarschijnlijk, maar het is echt waar, met tandpasta (die witte) goed wrijven. Bijvoorbeeld als je horlogeglas vol met kleine krasje zitten kan je met tandpasta het ook wegkrijgen, dus zowieso het proberen waard. Het is een soort polijst dan.
Suc6 ermee, en ik hoop dat het ook werkt op een monitor

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 09:41

BaRF

bijna kerst

mm, er is ook tandpasta met een soort kiezeltjes erin voor het schrobben, volgens mij kun je die beter niet gebruiken >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

tandpasta werkt niet---> dan mol je de andere coating en als je de search had gebruikt wist je ook wel dat er geen oplossing voor je probleem was. ik heb het zelfde probleem :(

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 20:54 schreef firoz het volgende:
tandpasta werkt niet---> dan mol je de andere coating en als je de search had gebruikt wist je ook wel dat er geen oplossing voor je probleem was. ik heb het zelfde probleem :(
ik heb search gebruikt (woordjes: buts monitor) en niks, maar iig bedankt, dan weet ik dat er niets tegen te doen is...

Verwijderd

me zus heb ut in der TV gehad maar dat hebben we met 1 of ander speciaal zooitje voor glas reperatie opgelost maar dat zie je nog :)

hm mischien eens naar CARRCLASS gaan ? die reparen toch ook wel butsen ? mischien dat die iets weten :)

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op zaterdag 01 juni 2002 21:43 schreef Dannyke het volgende:
me zus heb ut in der TV gehad maar dat hebben we met 1 of ander speciaal zooitje voor glas reperatie opgelost maar dat zie je nog :)

hm mischien eens naar CARRCLASS gaan ? die reparen toch ook wel butsen ? mischien dat die iets weten :)
die doen dat niet volgens de search :P

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Het beste lijkt mij er niets aandoen, het kan alleen nog maar erger worden.
Pagina: 1