http://www.tweakers.net/plan/104
Dus nog 2 weken de tijd
.
Worden er nog iets voor georganiseerd om zuks te vieren?
Dus nog 2 weken de tijd
Senri no michi mo ippo kara
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Op zaterdag 01 juni 2002 19:41 schreef firoz het volgende:
FUCK OFF MET al die 50.000e user 500.000 topic
1 jaar lid van tweakers mod worden AAAAAAAH
ik word alleen een beetje ziek van al die topics met getalletjesOp zaterdag 01 juni 2002 19:42 schreef MetHod het volgende:
[..]
Alles goed verder
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Euh, een "Huiskamer, gefeliciteerd" draadje in de huiskamer ?Op zaterdag 01 juni 2002 19:40 schreef Ecteinascidin het volgende:
Wordt er nog iets voor georganiseerd om zuks te vieren?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Was jij dat nietOp zaterdag 01 juni 2002 19:45 schreef Jaymz het volgende:
De mensen die dit 'verzonnen' hebben kunnen elkaar een schouderklopje geven. Aangezien 'ie nog steeds bestaat is het een goed idee geweest
Professioneel Hyves-weigeraar
Ben ik meervoudOp zaterdag 01 juni 2002 19:47 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Was jij dat niet
* Robin ook hoorOp zaterdag 01 juni 2002 19:48 schreef Jaymz het volgende:
Maar inderdaad, ik ben er ook bij betrokken geweest maar ik was niet de enige hoor
ecteinascidin was er ook een van meen ik?Op zaterdag 01 juni 2002 19:47 schreef Wouter Tinus het volgende:
Was jij dat niet
Dat is natuurlijk niet helemaal een juiste conclusieOp zaterdag 01 juni 2002 19:45 schreef Jaymz het volgende:
Aangezien 'ie nog steeds bestaat is het een goed idee geweest
*nuanceert zichzelfOp zaterdag 01 juni 2002 20:10 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal een juiste conclusieIets dat na 1 jaar nog bestaat is niet per definitie goed
..
Verwijderd
Verwijderd
Ik zal je het nummer van m'n bankrekening mailen.Op zaterdag 01 juni 2002 21:37 schreef Civil War Dude het volgende:
iedereen HK access!!!
en ja dit is een request
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
En dan ga jij iedereen (+35000 users) handmatig HK access geven?Op zaterdag 01 juni 2002 21:39 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ik zal je het nummer van m'n bankrekening mailen.
Verwijderd
Ik heb nog geen mail van je....Op zaterdag 01 juni 2002 21:39 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
🌞🍃
kunnen we eindelijk gaan achterhalen wie die nou is...Op zaterdag 01 juni 2002 21:39 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
w00t
Owja, je bent zeker alvast aan het sparen??Op zondag 02 juni 2002 00:41 schreef Robbie007 het volgende:
Wat ik nog veel leuker vind is.......
Binnenkort
* ACM 1.000.000 posts in de HK
Daar hebben we lieve modjes met ingewikkelde scriptjes voorOp zondag 02 juni 2002 01:00 schreef Jaymz het volgende:
En het stomme is:
Hoe wil je erachter komen dat _jij_ de 1.000.000 ste reply hebt gemaakt in de HK, zeker als het hard gaat
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Uuuhmmm, JA!!Op zondag 02 juni 2002 01:37 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Daar hebben we lieve modjes met ingewikkelde scriptjes voor
w00t
Ben ik het niet met je eens, in het onzinforum was het imho gezelliger... Alleen op het eind ging het opeens wat moeizamer allemaalOp zaterdag 01 juni 2002 20:21 schreef Jaymz het volgende:
Vergeleken met zijn voorgangers doettie het aanmerkelijk beter
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Minstens 10 manOp zondag 02 juni 2002 05:58 schreef Alfredt het volgende:
ff es een vraagje, hoeveel van die 50.000 users die er (schijnen te) zijn hebben eigenlijk HK toegang?
beste idee in jarenOp zaterdag 01 juni 2002 20:21 schreef Amnesiac het volgende:
alle mensen die gebanned zijn voor de huiskamer krijgen amnestie
Zo weinigOp zondag 02 juni 2002 10:44 schreef Dreamstar het volgende:
tijdje geleden (2 maanden oid) had bulldog gekeken, 2% had HK access
Nee hoor, die kregen als ik het goed onthouden heb wel direct SG, maar voor de HK bleef de eis van 150 techposts staanOp zondag 02 juni 2002 11:14 schreef sewer het volgende:
[..]
Zo weinigIedereen onder een bepaald id (20000 ofzo) heeft toch per definitie HK access? (tenzij ze daarna geband zijn).
Dat lijkt mij niet echt, meer dan 25000 gebruikers met meer dan 150 techposts?.....Ik verwacht toch wel minstens 50% met HK access.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ah zo, dan zal het inderdaad een stuk lager zijn. Dan ben ik ook wel eens benieuwd naar het echte percentage, 2% lijkt mij wel erg laag.Op zondag 02 juni 2002 11:20 schreef Alfredt het volgende:
Nee hoor, die kregen als ik het goed onthouden heb wel direct SG, maar voor de HK bleef de eis van 150 techposts staan
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
jah, jij wel he, anders ben je werkeloos hierOp zondag 02 juni 2002 11:32 schreef LuNaTiC het volgende:
zo zo, dat gaat hard
en we doen ons best om er nog veel tijd achteraan te plakken
Goed idee!Op zaterdag 01 juni 2002 21:40 schreef freddifish het volgende:
een reset: iedereen start weer met 0 HK access punten..
Godfather Bodybuilding topic reeks
Kunnen we dat ook vieren dan.Op dinsdag 04 juni 2002 10:51 schreef Sinterklaas het volgende:
Nog veel belangrijker is dat ik binnenkort 1 jaar modje ben
Verwijderd
Ghehe ja, jij kwam me op mijn verjaardag lastig vallen of ik modje wilden wordenOp dinsdag 04 juni 2002 11:04 schreef Ecteinascidin het volgende:
[..]
Kunnen we dat ook vieren dan.
/me has good memories
De manier waarop de vraag is gesteld is gelukkig nog een publiek geheim.Op dinsdag 04 juni 2002 11:05 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Ghehe ja, jij kwam me op mijn verjaardag lastig vallen of ik modje wilden worden
Ik heb gelukkig ja gezegd
Op dinsdag 04 juni 2002 11:08 schreef Ecteinascidin het volgende:
[..]
De manier waarop de vraag is gesteld is gelukkig nog een publiek geheim.
Sint, wil jij mijn modje zijn?
|{ brrr }] |
Op zondag 02 juni 2002 11:25 schreef JvS het volgende:
Nee dat werkt alleen voor SG zo. Er zijn ongeveer 4-5000 users met HK acces
4.000*150=600.000Op zaterdag 01 juni 2002 19:41 schreef firoz het volgende:
FUCK OFF MET al die 50.000e user 500.000 topic (speelde zo rond deze datum: maandag 20 mei 2002 01:57)
1 jaar lid van tweakers mod worden AAAAAAAH
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Nee hoor, dit aantal is wetenschappelijk bewezenOp dinsdag 04 juni 2002 16:55 schreef Freakertje het volgende:
Ik denk dat het aantal eerder tussen de 1000 en de 2000 ligt als je het logisch bekijkt
Verwijderd
Die 150 is reacties, geen topicsOp dinsdag 04 juni 2002 16:55 schreef Freakertje het volgende:
[..]
[..]
4.000*150=600.000
* Freakertje heeft het idee dat hier iets niet klopt
Ik denk dat het aantal eerder tussen de 1000 en de 2000 ligt als je het logisch bekijkt
Op dinsdag 04 juni 2002 17:37 schreef Sinterklaas het volgende:
Die 150 is reacties, geen topics
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
*kuch*Op zaterdag 08 juni 2002 12:44 schreef BAZZA het volgende:
Misschien een idee om een Naaktfoto van alle modjes
(lees: Lewella) in de FAQ van de HK op te nemen
ter ere van deze gelegenheid ?
w00t
PhD i.o.
|{ brrr }] |
[topic=426375/1/50]Op zondag 09 juni 2002 16:12 schreef bartoz het volgende:
Wanneer wordt ik toegelaten tot de huiskamer
Zit al geruime tijd over de 150 posts.... 175 om precies te zijn....
Ik ben erg benieuwd naar de HK
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Sorry, ik lette weer eens niet opOp zondag 09 juni 2002 16:30 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
[topic=426375/1/50]
*zucht*
Verwijderd
Ja dat soort dingen doet ze wel vaker hoor maar jij zal het niet kunnen zien want je hebt geen HK toegangOp zondag 09 juni 2002 16:14 schreef bartoz het volgende:
[..]
Ja hoor
Tja dan moet ik snel in de HK zien te komenOp maandag 10 juni 2002 12:14 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen doet ze wel vaker hoor maar jij zal het niet kunnen zien want je hebt geen HK toegang
De islam kan uw vrijheid schaden
een slotje op de HKOp woensdag 19 juni 2002 16:53 schreef Wokschotel het volgende:
*kick*
Misschien ligt het aan mij, maar het niveau in de huiskamer is de laatste tijd wel erg dalende. Of het iets met de temperatuur te maken heeft weet ik niet, maar in plaats van een ontspanningsplek naast de techfora (zoals de bedoeling was) is het nu verworden tot een doel op zich en tot een verzamelplaats van irritante pubertjes die allerlei 'stoere' dingen met ons willen delen. Dat is iets waar ik persoonlijk een steeds grotere weerstand tegen krijg, dat oeverloze dom geouwehoer: wil je iets zeggen, knal het maar neer in de HK, want 'onzin mag!!!!!'. Aan die instelling heb ik dus een gruwelijke hekel.
Er is een recht evenredig verband tussen de aanwezigheid van de HK en het niveau op het forum. Wie dat ontkent is gek.Op woensdag 19 juni 2002 17:00 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
een slotje op de HKEr worden al heel veel discussies gevoerd door de crew over het lot van de hk, en zijn rol in het niveau van het forum.
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Sinds wanneer draai ikOp zondag 02 juni 2002 01:43 schreef oVRoM het volgende:
Ow ennum, TOTOF heeft toch ook een stuk langer gedraaid dan de HK tot nu toe?
Verwijderd
[Wishfull thinking] Een massale complete trash van alle postings. Het zou een drastische opruiming geven, jammer voor de beroepsposters daar, maar je bent in één keer alle troep kwijt.Op zaterdag 01 juni 2002 19:40 schreef Ecteinascidin het volgende:
http://www.tweakers.net/plan/104
Dus nog 2 weken de tijd.
Recht evenredig welke kant op, positief of negatief.Op woensdag 19 juni 2002 17:20 schreef Wokschotel het volgende:
Er is een recht evenredig verband tussen de aanwezigheid van de HK en het niveau op het forum. Wie dat ontkent is gek.
Die discussie bestaat al sinds het TOTOF. Wat probeer je nu te vertellenOp woensdag 19 juni 2002 17:00 schreef AtomicShockwave het volgende:
een slotje op de HKEr worden al heel veel discussies gevoerd door de crew over het lot van de hk, en zijn rol in het niveau van het forum.
neeee, hmm dat had ik niet moeten zeggen. Die discussie gaat niet over het sluiten van de hk. die opmerking was gewoon van mij. foute zinsopbouw, maak je maar geen zorgenOp donderdag 20 juni 2002 00:40 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Die discussie bestaat al sinds het TOTOF. Wat probeer je nu te vertellenKomt binnenkort Floris met een groot hangslot en is het dan definitief over?
Mensen blijven helpen/ideeen geven, en HK krijg je vanzelf...Op zondag 09 juni 2002 16:34 schreef bartoz het volgende:
[..]
Sorry, ik lette weer eens niet op
Had ff over het woordje TECH[posts] gelezen.
Wel jammer dat je niet kunt zien hoeveel techposts je hebt...
Maar dit zal ook wel weer te vaak gevraagd worden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq