Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om deze via computerzaak.com te kopen.

1. Is het safe via hun?
2. Is het een goeie?

Want mijn Logitech webcam is kapot en deze heeft nog wat leuke extra dingen erbij die me goed boeien :-)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03 10:18
merk
pics
specs
url

:?

Verwijderd

Topicstarter
Hij ziet er zo mooi uit maar op Tweakers zeggen ze allemaal in forums dat het bagger is als foto camera en dat de webcam ook niet echt lekker wilt werken!! :'(

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
trust is gewoon bagger.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59
Zelf in het bezit van zo'n k*t ding.
ÉÉN HEEL groot advies:
Kies niet dat geval uit.
Alles wat je er mee probeert te maken is erg korrelig en de software die er bij zit :r (het enigste wat ik gebruik is de TWAIN driver meer niet (af en toe webcam stream en fotoshop voor hele snelle (niet belangrijke grabs van de omgeving).

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Vriend van mij heeft ook zo'n apparaat; niet kopen! Je kunt je haast niet voorstellen hoe belabberd het beeld er uitziet.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:30

Mad_Demon

de dokter

niet doen, ik heb m voor m'n pa gekocht voor vaderdag. ik heb m een beetje getest, ik moet m eigenlijk terugbrengen. Wat een k*t-kwaliteit (de dat in de high-resolution modus)

foto:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/maddemon/brak.jpg

voor de duidelijkheid:
Een REALGAMER (jaja, ik heb m nog nr 3/2000 blx. 40/41)
een pizzarekening
een boek

zoals je ziet (of niet) is het dus niet te lezen van deze afstand. ik moest m'n bureaulamp op het "stilleven" zetten omdat hij het anders niet deed.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 16:32

Martijn02

/* No Comment */

ach ja, Ik kreeg er eentje, en daar heb ik me zusje weer heel blij mee gemaakt, ze maakt nu leuke foto's van vriendinnen enzo, en als webcam werkt het ook. Maar verwacht er absoluut niet te veel van. Het is speelgoed, je kan het niet als echte camera/webcam zien...

Verwijderd

Een vriend van mij heeft ook zo'n ding, het is idd bagger...

Ik zou het niet kopen...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat de topicstarter hem wil gebruiken als webcam, met als leuke bijkomstigheid dat je het ding los kunt koppelen en gebruiken als simpele fotocamera.. beetje onzinnig om het ding dan af te kraken omdat ie niet zo goed is als jullie 10Mpixel 20x optische zoom supercam..... ;)

Verwijderd

Maar als webcam is ie ook Crap (met 'n hoofletter C) lage resoluties, en ook nog es gigantish veel ruis in het beeld. en als je'm als fototoestel wil gebuiken heeft ie het alleen naar z'n zin als je 'm buiten gebruikt want binnen vind ie het 9 van de 10x te donker en vertikt ie het een fototje te maken...de foto die Mad_Demon poste klopt volledig, alles wat die camera uit kakt ziet er +- zo uit..al met al... blijf VER weg van dit apparaat.. je mag 'm kopen,maar ik garandeer je dat je er spijt van krijt.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 12:45 schreef Yarvieh het volgende:
Maar als webcam is ie ook Crap (met 'n hoofletter C) lage resoluties, en ook nog es gigantish veel ruis in het beeld. en als je'm als fototoestel wil gebuiken heeft ie het alleen naar z'n zin als je 'm buiten gebruikt want binnen vind ie het 9 van de 10x te donker en vertikt ie het een fototje te maken...de foto die Mad_Demon poste klopt volledig, alles wat die camera uit kakt ziet er +- zo uit..al met al... blijf VER weg van dit apparaat.. je mag 'm kopen,maar ik garandeer je dat je er spijt van krijt.
maar volgens mij hebben de meeste webcams zo'n brakke kwaliteit als dat plaatje hierboven.. het is heel erg afhankelijk van de hoeveelheid licht etc.. mijn philips webcam geeft ook zulk soort beeld in een donkere kamer als je dr een lamp recht op zet (eigenlijk overbelicht), maar met veel daglicht is de kwaliteit best redelijk. Dan wil ik ook wel es een plaatje van die trust zien bij gewoon daglicht.. is vast veel beter :)

• Sperminator
  • Laatst online: 22:20
Op zaterdag 01 juni 2002 20:21 schreef BlackMage het volgende:
trust is gewoon bagger.
Ben ik het niet mee eens. De produkten die ik tot nu toe heb gekocht van trust werkten allemaal heel goed.

Er zullen misschien wel slechte produkten tussen zitten maar dan kan je niet meteen zeggen dat trust kut is.

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

• Mad_Demon
  • Laatst online: 22:30

Mad_Demon

de dokter

Op zondag 02 juni 2002 12:50 schreef rick_h het volgende:

[..]

maar volgens mij hebben de meeste webcams zo'n brakke kwaliteit als dat plaatje hierboven.. het is heel erg afhankelijk van de hoeveelheid licht etc.. mijn philips webcam geeft ook zulk soort beeld in een donkere kamer als je dr een lamp recht op zet (eigenlijk overbelicht), maar met veel daglicht is de kwaliteit best redelijk. Dan wil ik ook wel es een plaatje van die trust zien bij gewoon daglicht.. is vast veel beter :)
Bij deze, foto's van 19:40. (deze foto's zijn van achter mijn huis)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/maddemon/brak1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/maddemon/brak2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/maddemon/brak3.jpg

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Pagina: 1