Toon posts:

Trollen en ander ongedierte

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
sommige mensen zijn echt onwijs schijnheilig. Check spielerij/gesloten CS topic.
eerst een topic verneuken door er een flame-war van te maken door uitdagende posts en dan vervolgens te gaan lopen zeiken als sommige mensen nogal heftig erop reageren..

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

ok, Azrl was me net voor....
Denk open alvast een topic in Adjes, hoeft de forumpolitie dat niet te doen...
laat het huilen maar beginne :>

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
nou ik toch bezig ben:
dat gezeik over " dit staat in het verkeerde forum. dit moet daar staan, dit daar etc"
daar wordt je echt gaar van..sommige mensen houden zich fulltime bezig met het doorspitten van het forum opzoek naar mensen die fouten maken.

tuurlijk maken mensen fouten en posten ze soms wat in het verkeerde forum maar ipv politie-agentje te spelen kan je ook kijken wat de oorzaak er van is:

-misschien onduidelijke indeling van fora ? (onee GoT is perfect >:) )
-geen duidelijke FAQ bij het registeren (zowieso niet echt een duidelijk FAQ)
-treiterige mensen...

(zucht)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 01:24 schreef Azrael het volgende:
nou ik toch bezig ben:
dat gezeik over " dit staat in het verkeerde forum. dit moet daar staan, dit daar etc"
daar wordt je echt gaar van..[/quote]De manier waarop verdient wat verbetering ja, maar als mensen gewoon goed uitkijken is er niks aan de hand.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>sommige mensen houden zich fulltime bezig met het doorspitten van het forum opzoek naar mensen die fouten maken.[/quote]Het lijkt er af en toe wel op ja.:)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>tuurlijk maken mensen fouten en posten ze soms wat in het verkeerde forum maar ipv politie-agentje te spelen kan je ook kijken wat de oorzaak er van is:[/quote]Yep, fouten maken, daar zijn we mensen voor, maar iedereen die verder kijkt dan zijn muis lang is, hoeft die fouten niet te maken.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>-misschien onduidelijke indeling van fora ? (onee GoT is perfect >:) )[/quote]GoT is niet perfect, maar wat is er volgens jou dan onduidelijk?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>-geen duidelijke FAQ bij het registeren (zowieso niet echt een duidelijk FAQ)[/quote]Een welkomstbericht is idd nog niet aanwezig, een voorlopige FAQ wel: http://www.kajcom.cistron.nl/zooi/faq.html
Deze is nog aan (kleine) veranderingen onderhevig, maar is al wel goed genoeg om publiek te maken.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>-treiterige mensen...

(zucht)[/quote]:? Bedoel je nu de Adjes?

Verwijderd

Topicstarter
die treiterige mensen zijn niet de admins (alhoewel sommige wel errug bot zijn soms)
maar die mannetjes die zich echt alleen maar bezig houden met het wijzen op fouten die sommige mensen maken..

die FAQ ziet er trouwens wel goed uit :)

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 10:43 schreef Azrael het volgende:
alhoewel sommige wel errug bot zijn soms[/quote]>:)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>(alhoewel sommige wel errug bot zijn soms)[/quote]we doen ons best, maar iedereen heeft weleens een off-day.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>die FAQ ziet er trouwens wel goed uit :)[/quote]Dank...:):o

/edit hoi Tom:) (tja, dat krijg je ervan als je het druk krijgt midden in een reply:))

Verwijderd

Die zgn Adjes hebben te vlug de neiging om topics te sluiten.

Ik heb hier al flink wat gesloten Topics gezien en bij velen vraag ik me echt af wat nou de reden is dat ze gesloten zijn!!

En geef ook maar eens waarschuwingen aan mensen die zitten te vissen naar een "persoonlijke aanval".
Pagina: 1