Ik wil een pc plaatsen bij mijn stereotoren (afspelen mp3, dvd en video), daarvoor heb ik een case nodig die daarbij past, weet iemand of er een zwarte ATX case van 42 cm breed te krijgen is ergens??
Verwijderd
Je zou een kapotte oude cd speler/versterker helemaal leeg kunnen halen en het daarmee proberen, dat ziet er imho het mooist uit, anders kan je misschien kijken of er gewoon een desktop case is met die formaten, ik ben em hier welles tegengekomen
Koop nog een keer die stereo sloop alles eruit, en maak je compu drin. cdrom lade heb je al, diskettestation doe je in je tapedeck enzzzz.
hmm, 19" kasten zijn 48,26CM breed, dus ik neem aan dat dat ook geen optie is ?
Bedankt voor jullie reacties..
Ik weet wel dat ik gepost heb in het case-modding forum, maar in dat soort zaken ben ik helemaal niet zo goed, het liefst zou ik een kant en klare 'desktop' cast kopen van 42 cm breed... Wel raar dat ik dit eigenlijk nergens kan vinden (kan natuurlijk ook zijn dat ik slecht gezocht heb)... Ik denk dat heel veel meer mensen hiervoor interesse hebben...
Ik weet wel dat ik gepost heb in het case-modding forum, maar in dat soort zaken ben ik helemaal niet zo goed, het liefst zou ik een kant en klare 'desktop' cast kopen van 42 cm breed... Wel raar dat ik dit eigenlijk nergens kan vinden (kan natuurlijk ook zijn dat ik slecht gezocht heb)... Ik denk dat heel veel meer mensen hiervoor interesse hebben...
mmzzZ, 42 cm weetiknie, denk dat je die zelf moet maken...
maar 49 cm kan wel... is gewoon een 19" rek...
maar 49 cm kan wel... is gewoon een 19" rek...
Verwijderd
Ja die Collermaster zou ik cker nemen, maar hij is wel errug duur. Maar dan heb je wel een mooie divxbak.Op zaterdag 01 juni 2002 19:53 schreef NoMore het volgende:
Eentje heb ik er inmiddels gevonden:
http://www.coolermaster.com/products/atc/atc600.html
De lol is er dan juist minder snel vanaf denk ikOp zondag 02 juni 2002 03:05 schreef NoMore het volgende:
idd, de prijs is veel te hoog, dan is de lol er wel heel erg snel vanaf
Maar hij is wel duur ja.
Kijk anders hier eens voor een groot assoriment:
http://www.pc-gehaeuse.com
Regel gewoon een defecte high-end versterker. Die zijn van het goeie formaat en vaak behoorlijk hoog en diep (stukken groter dan de gemiddelde desktop kast). Daar sloop je alles uit en dan bouw je een pc erin. Past makkelijk.
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
Ik heb een tijd lang een INWIN destop kast gehad. Deze was precies even groot als mijn Kenwood stereo set. Moet je em alleen nog ff zwart spuiten, bak kost iets van 80,- Duitse//Franse
euro.
Dimensions: 156 mm * 445 mm * 456 mm (H*W*D)
Mainboard: Intel ATX Form Factor, Any Baby - AT style
Weight: G.W. 8.5kg
Dimensions: 156 mm * 445 mm * 456 mm (H*W*D)
Mainboard: Intel ATX Form Factor, Any Baby - AT style
Weight: G.W. 8.5kg
Kort leefde de kamerplant die aan een wilde orchidee.
ik zag toevallig dit in een ander topic:
http://www.blacknoise.de/K81Black.htm
(je moet er wel van houden)
http://www.blacknoise.de/K81Black.htm
(je moet er wel van houden)
Olivetti Envision!
Tegenwoordig voor een prikkie te koop op advertentiesites.
Standaard met tv-out zodat je op tv dan je playlist kan samenstellen.
Tegenwoordig voor een prikkie te koop op advertentiesites.
Standaard met tv-out zodat je op tv dan je playlist kan samenstellen.
Verwijderd
hmm, is een oude videorecorder geen optie?
Volgensmij past er precies (of bijna) wel een dvdspeler in de opening van de tape.
Volgensmij past er precies (of bijna) wel een dvdspeler in de opening van de tape.
ik heb zo'n sp 300w bij computerland.. die is wel wat stijlvol moet ik zeggen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Moet je wel een mobo hebben met alles onboard aangezien meeste videorecorders niet zo heel hoog zijn.Op maandag 03 juni 2002 13:31 schreef vosjuh het volgende:
hmm, is een oude videorecorder geen optie?
Ga zelf oude Compaq 486 desktop modden voor ook huiskamer divx/mp3 bak.
Verwijderd
Een 486 is wel erg langzaam voor divx dat red je niet hoor!!! mp3 moet net aan wel gaan maar divxOp maandag 03 juni 2002 14:04 schreef neanderthaler het volgende:
[..]
Moet je wel een mobo hebben met alles onboard aangezien meeste videorecorders niet zo heel hoog zijn.
Ga zelf oude Compaq 486 desktop modden voor ook huiskamer divx/mp3 bak.
Ha!
Alleen de kast, micro-atx boardje erin...
Alleen de kast, micro-atx boardje erin...
Pagina: 1