Toon posts:

Diamond Viper V770 erg heet....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een (ja ik weet het hy is oud) Diamond Viper V770 32MB AGP videokaart, op de proc van dat ding zitten alleen koelribben en geen fan (op de ultra wel) nu voelde ik laatst eens aan de proc en ik heb nu een leuk ruitjes patroon in myn hand staan :P, nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die ook vinden dat hun Diamond Viper te warm wordt en of het op te lossen is door er een kleine fan op te plaatsen?

ik heb de kaart trouwens niet overgeklocked.....

grtzz
Sirchay

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:18 schreef Sirchay het volgende:
ik heb een (ja ik weet het hy is oud) Diamond Viper V770 32MB AGP videokaart, op de proc van dat ding zitten alleen koelribben en geen fan (op de ultra wel) nu voelde ik laatst eens aan de proc en ik heb nu een leuk ruitjes patroon in myn hand staan :P, nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die ook vinden dat hun Diamond Viper te warm wordt en of het op te lossen is door er een kleine fan op te plaatsen?

ik heb de kaart trouwens niet overgeklocked.....

grtzz
Sirchay
mijn tnt2 was ook passief gekoelty werd erg warm heb er een fannetje op gezet, maar als je computer niet hangt door de kaart zou ik er niks aan veranderen.

Verwijderd

Ik zou het zo laaten hoe het is je kunt er wel en fan op zetten maar dan heb je meestal last van dat en PCI slot dan niet meer te gebruiken is omdat de Fan in de weg is.
:+

Verwijderd

ja ik had ook last van een warme viper v770. Maar als hij niet vast loopt zal ik er niks aan veranderen. Ik heb er nu een oude 486 coolertje in gedaan. Werkt perfect.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32

Maximus

PhD i.o.

hoe moetje die er dan op monteren?

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 01 juni 2002 21:30 schreef Tha_HCT het volgende:
hoe moetje die er dan op monteren?
Fan van 4x4 cm en dan gewoon een aantal schroeven door de schroefgaten tussen 2 coolvinnen :)

Mijn viperv770 ultra was trouwens standaard al gecooled

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Je hebter nixan zolang ie het gewoon doet... tenzij je wil gaan ocen...

ik heb de mijne (std @ 125*150 d8 ik...) op 172*190 gehad.... draaide prima... :)

en toen kocht ik deze bak ;)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Ook als je niet OCt verlengt het de levensduur van je kaart mogelijk wel. Een 40mm fannetje plaatsen kan zeker geen kwaad, en het gezeur dat PCI1 dan niet te gebruiken is is imho geen argument, als je een kaart in PCI1 duwt zit die vrijwel altijd tegen de sink van je videokaart aan, dan kan de warmte nog lekker weg (en je pci kaart warmt lekker op), dus PCI1 is sowieso al onbruikbaar.

Ik heb ook een 40mm op mijn Viper 2 geschroeft :D

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• rontemp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 11:59

rontemp

MUHAHA

pci1 slot heef z'n irq geshared met het agp slot dus zijn er zowieso weinig kaarten geschikt voor.Dus zoals eerder gezegd 486 fan met 2 of 4 parkertjes tussen de koelribben
(vast is vast)

Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik had hiervoor een koelertje gebruikt van een cellie cpu. ook op een viper 770, en dat koelde wel behoorlijk.

enne: [topic=309815/1/100]

Verwijderd

Topicstarter
er zit by mij toch een stuk (cm of 3) extra tussen myn agp en pci1 duz...

ik vraag mijn pa wel om ff een 40mm fan mee te nemen van zijn werk... :Z
Pagina: 1