... Life is what happens when you are busy planning other things...
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon bij de gamma, of karwei8-)Op zaterdag 01 juni 2002 16:58 schreef Rinusch het volgende:
Weet iemand waar ik voor een niet te hoge prijs een GOEDE utp-tang krijgen kan(jeweetwel, voor die vage stekkertje),
Ik ken die dingen maar nie te pakken krijgen en dat is redelijk frustrerend(ofzo), heb namelijk 240 mtr UTP maar geen Tang voor de stekkertjes
Toen heb ik een metalen tang (eenvoudig model) gehaald van 35 gulden en die doet het na vele (> 100) stekkertjes nog steeds prima.
Okaphone is een elektronica winkel.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Had dan gewoon kabel: Kabel hier > ADSL,Op zaterdag 01 juni 2002 17:05 schreef bartje_bartje het volgende:
je kan hem ook bij je adsl pakketje krijgen zoals ik
Maar nu KPNQwest Dood is heb ik er een beetje problemen mee, ze denken nog een week nodig te hebben
... Life is what happens when you are busy planning other things...
http://dev.rab-bit.com/1to1/html/productinfo.php?id=77&cat=9
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
heb um nog steeds thuis.. tjah kan het nu niet meer maken om hem terug te geven...
Op zaterdag 01 juni 2002 17:48 schreef Plank het volgende:
lenen bij de pc boer en zeggen dat je hem vanmiddag wel weer komt brengen..![]()
heb um nog steeds thuis.. tjah kan het nu niet meer maken om hem terug te geven...
Verwijderd
Heb dat meerdere malen gedaan en alles werkt perfect.
Je bent alleen 10 min bezig i.p.v. 10 seconden
Verwijderd
die heb ikOp zaterdag 01 juni 2002 17:41 schreef decramy het volgende:
http://www.1to0.nl RULEZ voor dit soort dingen:
[afbeelding]
http://dev.rab-bit.com/1to1/html/productinfo.php?id=77&cat=9
tsja om zulke lelijke acties te voorkomen vragen wij als lokale pc boer dan ook BORGOp zaterdag 01 juni 2002 17:48 schreef Plank het volgende:
lenen bij de pc boer en zeggen dat je hem vanmiddag wel weer komt brengen..![]()
Verwijderd
yep ik ook. Kostte voor mij iets van 45 piek dus die prijs is wel redelijk normaalOp zaterdag 01 juni 2002 19:16 schreef Terw_Dan het volgende:
ik heb de mijne gewoon gehaald bij een electronica winkel (Huggers electronica in Boxmeer) kostte 17 euro ofzo
Yeps, wij ookOp zaterdag 01 juni 2002 19:03 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
[..]
tsja om zulke lelijke acties te voorkomen vragen wij als lokale pc boer dan ook BORG
Wel veel borg, 30 EUR, maar goed, dat boeit niet. Tangen die wij hebben zijn fucking duur (goeie kwaliteit)
en men krijgt het geld toch terug als ze tang inleveren.
Zonder borg kun je er zeker van zijn dat je vroeg of laat gedonder hebt
Heel wat kabeltjes mee geknepen. Nu aan m'n broertje uitgeleend, die knijpt er ook lekker op los. Verder heb ik hem gebruikt om m'n ligfiets mee te bedraden
Ik twijfel inmiddels over de prijs....[quote]
UTP KRIMPTOOL BUDGET TD004 €29,50 Fl65,00
[/quote]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh