[tools] UTP-tang

Pagina: 1
Acties:

• Rinusch
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 07:17
Weet iemand waar ik voor een niet te hoge prijs een GOEDE utp-tang krijgen kan(jeweetwel, voor die vage stekkertje *D),

Ik ken die dingen maar nie te pakken krijgen en dat is redelijk frustrerend(ofzo), heb namelijk 240 mtr UTP maar geen Tang voor de stekkertjes :(

... Life is what happens when you are busy planning other things...

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:51
Bij alle computerwinkels hebben ze die liggen (bij mij in de buurt tenminste wel).

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

alternate, 16 euro

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

valt nog wel mee in prijs, 16 euro

Verwijderd

heb mijne voor 4,95 euro gekocht. maar rond de 10 euro kun je ze vinden bij je electroboer

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 17:17
Ik heb toen een keer bij de vobis zo'n ding geleend geloof ik. Moest er wel wat voor dokken, maar die dingen waren 100 piek geloof ik....

Verwijderd

Wat heeft dit met Overclocking Casemods en Electronica. Te maken meer iets voor NT of HA

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 16:58 schreef Rinusch het volgende:
Weet iemand waar ik voor een niet te hoge prijs een GOEDE utp-tang krijgen kan(jeweetwel, voor die vage stekkertje *D),

Ik ken die dingen maar nie te pakken krijgen en dat is redelijk frustrerend(ofzo), heb namelijk 240 mtr UTP maar geen Tang voor de stekkertjes :(
Gewoon bij de gamma, of karwei8-)
|:(

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 23:46
Bij de Okaphone hier in Groningen heb ik ooit eens zo'n goedkope tang (plastic) gehaald, maar die deed het na 1x uitlenen aan mijn broertje niet meer.
Toen heb ik een metalen tang (eenvoudig model) gehaald van 35 gulden en die doet het na vele (> 100) stekkertjes nog steeds prima.
Okaphone is een elektronica winkel.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

je kan hem ook bij je adsl pakketje krijgen zoals ik

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Als je eentje koopt, koop dan eentje waar je ook RJ-11 mee kan "knijpen" Had eerst een voor alleen RJ-45 maar moest op een gegeven ogenblik ook telefoonstekkertjes "knijpen" heb toen maar een gekocht met RJ-45 & RJ-11

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Rinusch
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 07:17
Op zaterdag 01 juni 2002 17:05 schreef bartje_bartje het volgende:
je kan hem ook bij je adsl pakketje krijgen zoals ik
Had dan gewoon kabel: Kabel hier > ADSL,

Maar nu KPNQwest Dood is heb ik er een beetje problemen mee, ze denken nog een week nodig te hebben :)

... Life is what happens when you are busy planning other things...

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 12:28

decramy

root@birdie:~#

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

lenen bij de pc boer en zeggen dat je hem vanmiddag wel weer komt brengen.. :)

heb um nog steeds thuis.. tjah kan het nu niet meer maken om hem terug te geven...

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41
Op zaterdag 01 juni 2002 17:48 schreef Plank het volgende:

heb um nog steeds thuis.. tjah kan het nu niet meer maken om hem terug te geven...
|:(

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Als je geen tang hebt, maar toch moet die utp stekker erop dan kan je de 8 'pinntjes' met een platte en brede schoevendraaier erin drukken.

Heb dat meerdere malen gedaan en alles werkt perfect.

Je bent alleen 10 min bezig i.p.v. 10 seconden :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:41 schreef decramy het volgende:
http://www.1to0.nl RULEZ voor dit soort dingen:
[afbeelding]
http://dev.rab-bit.com/1to1/html/productinfo.php?id=77&cat=9
die heb ik :) dat dingetje is echt super relaxt mesjes zijn lekker scherp en blijven dat ook. En tja Rj45 maken doet ie ook goed :)

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
heb d'r ook zoeentje als op de foto hierboven, rond de 30 piek voor betaald bij de display in enschede, bevalt goed, mesjes zijn alleen wel pokkescherp en je grijpt er nog weleens in als je de tang vergeet op de vergrendeling te zetten, gevolg bloed. Verder prima ding na ongeveer 100 plugjes

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 19:30
[forum=22] >> [forum=6].

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Op zaterdag 01 juni 2002 17:48 schreef Plank het volgende:

tsja om zulke lelijke acties te voorkomen vragen wij als lokale pc boer dan ook BORG :P

..::System Specs::..

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik heb de mijne gewoon gehaald bij een electronica winkel (Huggers electronica in Boxmeer) kostte 17 euro ofzo

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 19:16 schreef Terw_Dan het volgende:
ik heb de mijne gewoon gehaald bij een electronica winkel (Huggers electronica in Boxmeer) kostte 17 euro ofzo
yep ik ook. Kostte voor mij iets van 45 piek dus die prijs is wel redelijk normaal ;).

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:31
Op zaterdag 01 juni 2002 19:03 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:

[..]

tsja om zulke lelijke acties te voorkomen vragen wij als lokale pc boer dan ook BORG :P
Yeps, wij ook

Wel veel borg, 30 EUR, maar goed, dat boeit niet. Tangen die wij hebben zijn fucking duur (goeie kwaliteit)
en men krijgt het geld toch terug als ze tang inleveren.

Zonder borg kun je er zeker van zijn dat je vroeg of laat gedonder hebt :(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Bij memo vandaan... kweet niet meer wattie kostte, maar ergens tussen de 30 en 50 gulden gloofk... voor RJ45 en RJ11. Semi-profi tang (dus geen low budget, maar ook niet high-end)

Heel wat kabeltjes mee geknepen. Nu aan m'n broertje uitgeleend, die knijpt er ook lekker op los. Verder heb ik hem gebruikt om m'n ligfiets mee te bedraden :D 5 UTP-kabels in verwerkt, waar van 4 gewoon normale straight-kleuren-codering. Kan ik dus ook netwerken in m'n ligfiets :+ (deze laatste regel is uiteraard onzin)

edit:

Ik twijfel inmiddels over de prijs....[quote]
UTP KRIMPTOOL BUDGET TD004 €29,50 Fl65,00
[/quote]

• AMDFreak
  • Laatst online: 14-08 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

http://www.informatique.nl daar kan je die dingen huren en vast ook wel kopen.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

ha ha mijn baas heb de mijne betaald
Pagina: 1