Toon posts:

geen beeld, wel stroom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 6AJA4T mobo van chaintech, met erop een P3 733, en 128MB ram, met een geforce2 vga kaartje, nu ik heb alles in elkaar gestoken, en ik krijg wel stroom maar totaal niks beeld. Ik heb de vga kaart in een andere pc gestoken, die werkte, ik heb de cpu in een andere pc gestoken, werkte ook, geheugen verwisseld, werkt ook. Er zijn geen multipliers op het moederbord, gebeurt automatisch... Heb bios geresed, en niks helpt, is een nieuw moederbord!!! Kent iemand dit probleem? zo ja kunnen jullie me helpen, kzit al heel de dag te vloeken :(
Alvast bedankt

Verwijderd

zou kunnen dat de geheugenbanken of het agp-slot op het moeder zelf kapot is :(
je zou dus kunnen proberen of het geheugen in een andere bank het wel doet.

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Ik had ook een tijdje terug een soortgelijk probleem. Ben terug naar de winkel gegaan......en wat bleek, kortsluiting.
Ik had het mobo vastgeschroefd, maar door een foutje van Asus, kwam die schroef ergens tegenaan, waardoor er kortsluiting ontstond. Kijk dus ff of je hem met minder schroefjes kunt vastmaken. Anders is je mobo denk ik kapot.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... heb ik allemaal na gecheckt...geheugen verstoken.... AGP slot kon ik ni testen...
Maar het is een nieuw mobo, juist uit de doos...
Losse schroefjes zitte er ook ni op (heb het stond alone gestest, dus alleen mobo...) Dus da snap ik ni.... Zou er nog iets zijn dat ik over het hoofd heb gezien, waarom hij geen beeld kan geven..???