Toon posts:

aaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!! nu ben ik bijna wanhopig

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net al die storingen van chello achter de rug, ikke weer fijn internetten en nou houdt vindt mijn kabelverbinding dattie na een minuut of 15 het wel weer gezien heeft en gewoon niks meer hoeft te doen!!
in linux krijg ik dan bij een reboot niet eens meer een ipadres (jaja, in almere werken we via dhcp)

onder Zinloos ME krijg ik wel een ip, maar kan ik dan ook niks meer doen

als ik mijn terayon modempje ff uit de 220 volt haal en er dan weer in terugprut werkt het weer voor ongeveer een kwartier

de tikgeiten bij de upc "service" lijn hadden er geen verstand van

waar kan dat aan liggen?

alvast bedankt

Eric

Verwijderd

Topicstarter
jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie ut niet weten toch???????

Verwijderd

'k Heb ook (c)hell(o) in Almerika. Afgelopen weken een !@#$%^$@ verbinding ook met de mail en nieuwsserver gehad. Vanavond gaat het voor het eerst weer iets beter.

Heb het nu bijna een jaar. In het begin gemiddelde snelheid 50kB/s (geen kb/s). Nu haal ik ongeveerd dezelfde snelheid als met ISDN / 56K6 modems. Als die trend doorzet dan ga ik straks weer gewoon ouderwets inbellen.

Ik denk dat jouw probleem eerder iets met het netwerk te maken heeft dan met je kabelmodem of PC. Dus nog maar eens bellen met die typegeiten :(

Verwijderd

Voer het dan handmatig in.. niet DHCP'e dus

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Ik zit hier bij Chello (Arnhem) en het is weer 3x zaad vandaag !! .FF pingen en de hele tijd packetloss varieerend van 25 tot 75% :(.
Klootzakken zijn het , de newsserver is deze week ook al weer zeer brak.
sterkte

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33

MAZZA

Barbie is er weer!

Moet je aan de WHEEEEEELLLLPdesk vragen of ze eens naar je DHCP lease willen kijken. Misschien weten ze dan meer ?!

Verwijderd

Topicstarter
volgens die "help" desk was ik gewoon online, als ik naar ze belde wanneer ik dat probleem had.

als ik bezig ben om iets te downloaden zegtie gewoon ijskoud dattie "geen route to host" heeft gevonden en kannik um resetten

misschien moet ik me modem een nachtje zonder stroom laten staan?

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 08:55

Halfkakkende

Vandring

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>WHEEEEEELLLLP[/quote]Bertje Vis :)

maargoed ik woon dus in Almere en het is dus hier (in muziekwijk) al ee maand of wat minimaal. ik dacht trots te kunnen zijn op mijn "supersnelle" verbinding...nou niet dus :( maar het is niet anders.

* Halfkakkende baalt van chello :( :( :(

MUZIEK!

Verwijderd

Topicstarter
ik woon ook in almere, toevallig ook nog in muziekwijk en het is inderdaad KUT hierzo
ze kennen intussen mijn naam bij de helpdesk, zovaak heb ik al gebeld......

maarre, mijn modem doet nog steeds 8terlijk
de helpdesk hepput hele zaakje gereleased enzo, maar hij doet gewoon weer hetzelfde

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:59

Macros

I'm watching...

Sonera/UPC hier in Rotterdam zit ook SUPER te kloten. Gewoon 50-75% packetloss, dus je kan gewoon NIETS ermee doen.
Ik zit nu dus gewoon ingebeld met een modem.
Lekker die kabel.
Ik heb GEEN zin om helpdesks enzo te bellen.
Weet iemand misschien een storings email adres waar ik mijn gal kan spugen ofzo?

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Topicstarter
storingsemail????????

ik bel bij alles gewoon de storingslijn van upc: 0800-1424
Pagina: 1