[CS] mapping -> leak in hull 0

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
ik ben bezig met een map aan het maken in de nieuwste worldcraft (valve hammer editor) om te compilen gebruik ik de ZHLT. nu heb ik flink veel aanpassingen gemaakt en ik wilde hem eens compileren, deze error kreeg ik: Leak in hull 0

dwz dat er dus een lek in zit, maar ik heb alles al gecheckt en er zit GEEN lek in. (als ik een holle kubus rond het hele level maak en die steeds verder verklein totdat ik denk dat ik het lek heb) kom ik erachter dat alle point entities ieders een appart lek vormen (dwz lights, start points en andere zooi) maar dit kan niet de fout zijn aangezien die er eerst ook al in stonden en nu plots een leak melden en eerst niet

kan iemand voor mij perhaps uitzoeken waar het lek zit of heeft iemand een tip HOE ik het lek moet vinden?

ik plaats de .rmf liever niet publiek op internet, maar als je me meel kan ik hem jou wel ff meelen

bvd

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Wij hebben een goeie mapper op GoT zitten alleen ik ben zijn naam even vergeten
"Dat zoeken we op" :P

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op zaterdag 01 juni 2002 16:50 schreef DarkJedi het volgende:
Wij hebben een goeie mapper op GoT zitten alleen ik ben zijn naam even vergeten
"Dat zoeken we op" :P
Dr.DK

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Heb hem, dit is zijn profile.
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/28267
Stuur daar maar een email heen ik denk dat hij jouw wel kan helpen.

• CU2morO
achja, na 5 uur heb ik het toch gevonden:
een lamp bounchte via 3 muren precies door een 1mm spleet die veroorzaakt werd door een uitcarvede cilinder in het plafond (de mappers onder ons snappen het, de non-mappers staan nu een beetje on-intelligent over hun schoenen te kwijlen en staren naar deze vage zin)

slotje plz

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op zondag 02 juni 2002 01:46 schreef CU2morO het volgende:
een lamp bounchte via 3 muren precies door een 1mm spleet die veroorzaakt werd door een uitcarvede cilinder in het plafond (de mappers onder ons snappen het, de non-mappers staan nu een beetje on-intelligent over hun schoenen te kwijlen en staren naar deze vage zin)

slotje plz
In me sokken, is dat ook goed? :P

Steam

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:46
Ik ben geen mapper..

Ik moest de zin wel ff 2 keer lezen maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt!
Ben ik nu 1337? :)

• CU2morO
Op zondag 02 juni 2002 02:06 schreef G1itch het volgende:
Ik ben geen mapper..

Ik moest de zin wel ff 2 keer lezen maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt!
Ben ik nu 1337? :)
jij wel hoor jongen :*

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 11:08
Op zondag 02 juni 2002 01:46 schreef CU2morO het volgende:

slotje plz
en de echte mappers lachen je uit :+

(ik niet hoor ;), al weet ik door mijn mapping-verleden precies wat je bedoeld..

• CU2morO
Op zondag 02 juni 2002 02:32 schreef Cereal het volgende:

[..]

en de echte mappers lachen je uit :+

(ik niet hoor ;), al weet ik door mijn mapping-verleden precies wat je bedoeld..
kun je mij mischien dan vertellen hoe ik het WEL moet doen? het is een verhoekige plaat (plafond) en daarover verdeelt moeten 4 cilinders in komen met daarop een sky texture (een soort hooggelegen koepels van ongeveer 75cm doorsnee en hoogte)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-11 11:08
Op zondag 02 juni 2002 02:36 schreef CU2morO het volgende:

[..]

kun je mij mischien dan vertellen hoe ik het WEL moet doen? het is een verhoekige plaat (plafond) en daarover verdeelt moeten 4 cilinders in komen met daarop een sky texture (een soort hooggelegen koepels van ongeveer 75cm doorsnee en hoogte)
Ik zie niet precies voor me wat je bedoeld, maar als je me de rmf stuurt, kan ik er ff naar kijken ;)

bartsurminski@Hotmail.com

(sta wel op het punt naar bed te gaan, dus misschien morgen pas..)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-11 23:33

Apache

amateur software devver

gewoon die cilinder in het plafond plaatsen, carven, en dan boven die cilinders een gewone kubus met sky texture hangen?

If it ain't broken it doesn't have enough features

• CU2morO
Op zondag 02 juni 2002 10:49 schreef Apache het volgende:
gewoon die cilinder in het plafond plaatsen, carven, en dan boven die cilinders een gewone kubus met sky texture hangen?
dat HAD ik dus gedaan, maar de lek zat in het plafond zelf, niet in de cilinders

Verwijderd

Je moet trouwens niet gaan carven, dat vreet overbodige wpolys. Je kunt veel beter dat plafond met meerdere brushes maken. Denk bv aan een deur, die moet je ook niet uit een muur carven, maar je maakt dan een brush korter.
tis allemaal een beetje lastig uit te leggen zo.
Pagina: 1