Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl
probleem 1: je gebruikt 3.5. Ik geloof dat Easy Cd pas 80 min. cd's ondersteund vanaf v3.5D
Op roxio.com hebben ze vast wel een update.
probleem 2: je gebruikt een hp8100 (= sony brander), hiervan is bekend dat ie geen 80 min. cd's kan fikken (ergens tot 75 min.)
HP en Sony waren eigenwijs en hielden zich aan de Red-Book standaard, Later heeft sony toch een firmware update uitgebracht (1.0n ??). Die is 'omgebouwd' voor je HP. Doe ff een search op het forum naar dit onderwerp.
(btw: als een firmware update mislukt dan kan je brander kaduk gaan)
ik weet niet zeker of alle info klopt aangezien ik al jaren geleden gestopt ben met Adaptec, Nero overheerst nou
Je kan hem downen op www.ahead.de
als je de firmware wilt (en niet kan vinden) moet je maar ff mailen....
Op roxio.com hebben ze vast wel een update.
probleem 2: je gebruikt een hp8100 (= sony brander), hiervan is bekend dat ie geen 80 min. cd's kan fikken (ergens tot 75 min.)
HP en Sony waren eigenwijs en hielden zich aan de Red-Book standaard, Later heeft sony toch een firmware update uitgebracht (1.0n ??). Die is 'omgebouwd' voor je HP. Doe ff een search op het forum naar dit onderwerp.
(btw: als een firmware update mislukt dan kan je brander kaduk gaan)
ik weet niet zeker of alle info klopt aangezien ik al jaren geleden gestopt ben met Adaptec, Nero overheerst nou
Je kan hem downen op www.ahead.de
als je de firmware wilt (en niet kan vinden) moet je maar ff mailen....
Inderdaad, zie bovenstaande tips, en gebruik de search voor de 8100.. Daar zul je genoeg vinden..
succes.
succes.
Dit topic is gesloten.
![]()