Toon posts:

PCI kaartje bij een Compaq bijzetten: geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij een compaq 5WV275 (750 MHz Duron, 64MB, 250W voeding, modempje, TNT2 kaartje, dvd spelertje, fikkertje) een netwerkkaartje geprikt, en toen deed opeens t beeld t niet meer (geen piepjes van t mobo). Ligt dat aan te laag vermogen van de voeding (lijkt me stug, want in de handleiding staat dat je d'r wel gewoon een HDD of wat anders bij mag zetten).

T ding deed t weer wel toen ik de modem deruit haalde (wie heeft er nou een modem nodig als je een 100mbit netwerk hebt liggen >:)).

Verwijderd

wat is der dan mis mee nu ?

Verwijderd

ligt dus toch aan voeding denk ik eh.
Gooi die stuff gewoon aan een nette voeding van 300 + watt ;)

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
Wat voor Compaq is dit? Een deskpro, een EP, DP? of een van die nieuwe EXjes?

Verwijderd

Topicstarter
Een Presario 5000 series (stond op de zijkant, vraag me ook niet). Het kaartje doet t nu, dankzij de 'modem eruit' oplossing. WinME loopt bij vlagen wel muurvast :?

Is t echt zo lastig om iets toe te voegen aan een Compaq? Ik krijg echt t idee dat t de bedoeling dat je m afstoft en af en toe aanzet, maar je verder niet aan de onderdelen mag prullen. Nare zooi...

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op zaterdag 01 juni 2002 19:20 schreef Benco het volgende:
Een Presario 5000 series (stond op de zijkant, vraag me ook niet). Het kaartje doet t nu, dankzij de 'modem eruit' oplossing. WinME loopt bij vlagen wel muurvast :?

Is t echt zo lastig om iets toe te voegen aan een Compaq? Ik krijg echt t idee dat t de bedoeling dat je m afstoft en af en toe aanzet, maar je verder niet aan de onderdelen mag prullen. Nare zooi...
Dat laatste klopt helemaal,

Ik verkoop die dingen, ook HP's en PB's en Lasers, jaja, maar Compaq heeft dus de eigenschap dat er alleen eigen merk onderdelen inpassen, soms wil enkele patches installeren helpen :)

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Op m'n stage bedrijf hebben we alleen maar Compaq computers en 't zijn echt *** dingen! En het klopt idd dat als je er iets bijzet of veranderd aan het systeem dat hij erg instabiel wordt!

http://www.uitdehoogte.nl/bert

Verwijderd

Topicstarter
Aha, patches installeren :)

Weet je misschien ook waar ik die kan vinden (of kun je me een schop in de goede richting geven). Want die patches haal je vast niet bij meneer Compaq zelf :P

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op zondag 02 juni 2002 00:12 schreef Benco het volgende:
Aha, patches installeren :)

Weet je misschien ook waar ik die kan vinden (of kun je me een schop in de goede richting geven). Want die patches haal je vast niet bij meneer Compaq zelf :P
durf ik je zo echt niet te zeggen, kan bij Compaq zijn, of de fabrikant.
Succes ermee

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 10:32

Quicksilver

Catch these hands

heb je eraan gedacht om mischien eens een ander OS te pakken? of om je PCI kaartjes eens een beetje te reorganiseren? bij sommmige compaqs werkt dat ook wellens...
Pagina: 1