Toon posts:

Nummer herkenning + modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand software voor (interne)modems die nummer herkenning aankunnen geven?

Het geval is namelijk zo dat (bijna)alle software geschreven is voor ISDN, en dat werkt dus niet met een 56k6 modem.

We hebben thuis wel nummer herkennings apparaatjes die wel het nummer weer gevan (dus het nummer wordt wel mee gestuurt over de telefoon lijn)

Zou iemnand mij kunnnen helpen?

Verwijderd

Dat zoek ik dus ook he :)

Verwijderd

Hier nog een. K heb een SiteCom PCI Internet modem (V.92 DC-015) een voice modem waar ik via de comp. gewoon mee bel via upc digi telefonie. Alleen heb ik ook nog geen callerID zoals dat in het engels schijnt te heten werkende gekregen ...

Suggesties graag :D

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 14:30

neh

Je modem moet het ondersteunen :P En ik geloof dat KPN weer een afwijkende standaard (als je het dan standaard kunt noemen ;) ) gebruikt, dus dat het allemaal vrij lastig is :P

Maargoed, klok en klepel verder

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

• CyBeRiZzY
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-03-2022
Hoi luitjes,
Ik heb dit probleem laatst gehad voor een applicatie die ik geschreven had.
Ik heb hiervoor mijn toevlucht moeten nemen tot een een printplaatje van Dile.nl dat via de LPT poort werkt.
Kost meen ik rond de 60 euro. Is goedkoper dan een externe modem die wel het DTMF systeem ondersteund (die kosten rond de 150 euro).
Software heb ik nieuw geschreven (ActiveX component) omdat die van Dile niet bruikbaar was in mijn pakket.

Als je interesse hebt dan hoor ik t wel.