Toon posts:

Counter-Strike connect traag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel al een tijdje online mods voor Half-Life, zoals Day of Defeat 2.1 en Counter-Strike 1.4 Maar het duurt vaak ruim een halve minuut voordat ik eindelijk kan spelen |:(. Ik gebruik het programma The All Seeying Eye voor de servers. En connect ook via dit programma. Dit probleem is stukken minder bij Day of Defeat. Mijn vraag is dan ook is dit probleem te verhelpen?

Computer Specs
-Windows Me
-312 Mb Ram
-Voodoo 5500 Pci 64 Sdram
-Intel Celeron 700 Mhz

Verwijderd

het ligt ook aan de server die je gebruikt natuurlijk, maar zonder je internetverbinding te noemen kan ik niet heel veel hulp proberen te geven natuurlijk :+

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

probeer eens naar der server waar op je wilt 'connecten' te pingen, ... misschien dat de uitkomst daarvan 't nodige verklaart

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Is bij mij ook altijd zo geweest hoor, ligt volgens mij gewoon aan HL :z

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL met 55kb/sec. En de ping is meestal rond de 30/40 aangezien ik alleen aan nederlandse servers connect.

Verwijderd

bij mij duurt het ook zo lang..

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

duurt bij mij ook een halve minuut.. is wel handig... net genoeg om wat b00z te pakken

King for a day,... fool for a lifetime.

Verwijderd

ligt aan hl ff opnieuw installe

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:13 schreef Tenko het volgende:
ligt aan hl ff opnieuw installe
helemaal niet Tenkootje ( ikke ben het StormRam- )

maarre het is gewoon HL hier is het ook zo

Verwijderd

Ga naar je cstrike dir en delete het bestand custom.hpk.
Dit is een file waar alle custom sprays enzo in worden opgeslagen, en deze laadt hij eerst.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gedaan, maar als ik eenmaal geconnect heb en ik keer terug naar de counter-strike root. Is dat bestand weer opnieuw aangemaakt. Iets kleiner van grootte maar het is er wel.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
uhm, ik weet niet of je al langer CS speelt, maar eerst was het snelller, maar dat kwam doordat er nix gedaan hoefte te worden. Nu is het allemaal encryption en controle voordat je kan spelen, ik heb een snel genoege computer en ik kan ook niet sneller conneccten, dus het is heel normaal.

• Ronald__
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10-2022

Ronald__

Shit happens

Connecten gaat bij Coutnerstrike idd langzaam. Bij mij zelf op het internet netwerk (100 Mbit) met een athlon 1Ghz met 384 Mb als client duur het nog 10 seconden voordat er uiteindelijk initializing and downloading staat...

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Vroeger toen ik nog met 64mb ram speelde duurde het wel 4 of 5 minuten voordat ik kon spelen :D Ik kreeg altijd 1 of 2x 'could not complete connection attempt' =)

En dan hoor je nu mensen klagen over 10 seconden connecten :o
Pagina: 1