Toon posts:

kan niet van pc naar camera.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een probleem.

Ik heb hier een sony DCR-PC4 (camcorder mini DV).
deze word via firewire aangesloten op mijn pc en ik heb er een firewire kaart in zitten van pinnacle.

met studio 7 kan ik de video capturen en alles gaat goed verder, video maken wil ook zonder problemen wat wel vaker het probleem is geweest.

Alleen nu kan ik dus niet de video meer terug zetten mn camera in :(
Hij geeft als foutmelding dat het apparaat niet is aangesloten en geen verbinding kan detecteren.
De camera kan in de afspeel modus en in de record modus staan het helpt geen van beide.

als iemand een oplossing weet heel graag. bedankt :)

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:02
Heeft je camera wel een dv-in?

Bij een groot aantal digitale videocamera's is de dv-in namelijk softwarematig beveiligd. Als dat met jouw camera ook het geval is kan je dus geen video terugsturen naar de camera.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Een winkel die videocamera's verkoopt kan voor ongveer 50 euro je DV-in unlocken.

Je kan het ook zelf proberen: http://www.dv-in.nl/

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
he nou snap ik ook waarom ik geen video in mijn camera kan sturen. dus die moet ge-enabled worden.
dan dat maar proberen.

Verwijderd

Topicstarter
maar dat enabelen is dat dan illegaal?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:12
Op zondag 02 juni 2002 11:03 schreef researcher het volgende:
maar dat enabelen is dat dan illegaal?
Wat denk je zelf ? Dit doet men ivm hogere invoerrechten als deze DV-in wel ge-enabled is. Dan is het namelijk een digitale videorecorder ...

-

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
ik las net dat het tegewoordig legaal is en dat je het ook bij videozaken kunt aletn doen.

staat op de site www.dv-in.nl :)

maar weet iemand van jullie misschien of de kabel die bij de Sony PC5 word geleverd dezelfde is als die je zou moeten maken (solderen) om er een me te enabelen?
anders kan ik daarmee proberen de dv-in te enabelen.

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand misschien vertellen wat ik nodig heb gezien deze tekening??

Afbeeldingslocatie: http://hardwareanalysis.com/images/articles/large/10349.gif

een 2,5 mm jackplug en een printerpoort connector dat snap ik.

alleen wat is die bs170 en wat voor kabel moet er gebruikt worden?? (ik neem aan dat je alles bij een electronica zaak kan kopen?).
Pagina: 1