Toon posts:

DvD schokt onder Windows Me

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Samsung Combo SM-304B waar ik tegelijkertjd mee kan branden, en Dvd's kan afspelen. En sinds ik de Dvd speler heb, schokt het beeld van een Dvd. Nu niet echt heel erg, maar wel dat het op te merken valt. Mijn vraag is dan ook hoe kan ik dit verhelpen? Ik gebruik het Dvd programma Cyberlink PowerDVD VR-X 3.0 Ook is mijn vraag, wat nu de ideale resolutie is om een Dvd te bekijken op een pc. aangezien ik geen Tv-Out heb |:(

Computer Specs:
-Windows Me
-312 Mb Ram
-Voodoo 5500 PCI 64 SD Ram
-Intel Celeron 700MHz
-20 Gb hardeschijf.

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Heb je DMA al aangezet? zo nee, dan is de kans groot dat dat het probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt ik heb het nu aangezet, maar download nu wat dus ik test het zo. Alvast bedankt. En welke resolutie is optimaal om een DvD af te spelen?

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Geen idee, speel zelf eigenlijk nooit dvd's af op m'n pc (altijd op een standalone). Maar volgens mij maakt het niet echt uit, maar probeer het een en ander zou ik zeggen :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

M'n celly 533 draaide op 800x600 nog vloeiend, 1024x768 begon het stotteren (was wel onboard 4MB video).

M'n P3-733 768MB met 64MB Radeon trekt 1152 864 @ 32b nog zelfs.

Ligt er dus helemaal aan..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend vertelde me dat als ik een DvD op 640x480 draai dat die dan rond de kwaliteit van een DvD op de Tv moest zijn. Aangezien een tv zelfs een nog iets lagere resolutie heeft :?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

die dikke videokaart van jou kan makkelijk op 1024x768 dvd afspelen.
Voor softwarematige dvd playback is 8mb vga vereist en n p2 350. Die idd ide dma instelling, en installeer evt. chipsetdrivers van je moederbord.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
*Edit ik heb hem net gereboot en hij runt prachtig in 1024x768, iedereen hartelijk bedankt voor zijn hulp. 8-)
Pagina: 1