Ik heb 2 hele oude schijven in me pc zitten. 1 van 3gb niet gepartitioneerd en 1 van 13gb in vele partities. (Oude schijven van me pa).
Maar ik had windows xp prof geinstalleerd op C:\ Deze had alleen onvoorziene problemen.. Dus ik probeer een andere cd (ook legaal...
) te installen erover heen. Dat ging niet dus staat ie op de D:\
Tot zo ver niet echt problemen. Nu kan die ouwe windows er op de C:\ vanaf. Dit lukt dus niet.
- Formatteren mislukt.
- Defragmenteren mislukt.
- Schijfcontrole mislukt.
De C:\ partitie is 3gb groot en nu is 1,5gb in gebruik.
Er staat 2 dirs op. Een lege "My shared folder" van me oude KaZaa Lite installatie (nieuwe staat op D:\) en een systeem dir.
Allebij onverwijderbaar!
Ik ga een MAxtor D740X Liquid Bearing kopen en d8 dat dit geen probleem zou zijn maar doordat me fiets gejat is en dat ik me voeding getweaked had ben ik dus blut en in de schulden. Die HD komt dus nog lang niet
C:\ NTFS partitie
D:\ NTFS partitie
rest is FAT32
Hoe krijg ik die 1,5gb weg? Het is ECHT niet in gebruik. Die systeem dir kan ik ook niet openen...
Maar ik had windows xp prof geinstalleerd op C:\ Deze had alleen onvoorziene problemen.. Dus ik probeer een andere cd (ook legaal...
Tot zo ver niet echt problemen. Nu kan die ouwe windows er op de C:\ vanaf. Dit lukt dus niet.
- Formatteren mislukt.
- Defragmenteren mislukt.
- Schijfcontrole mislukt.
De C:\ partitie is 3gb groot en nu is 1,5gb in gebruik.
Er staat 2 dirs op. Een lege "My shared folder" van me oude KaZaa Lite installatie (nieuwe staat op D:\) en een systeem dir.
Allebij onverwijderbaar!
Ik ga een MAxtor D740X Liquid Bearing kopen en d8 dat dit geen probleem zou zijn maar doordat me fiets gejat is en dat ik me voeding getweaked had ben ik dus blut en in de schulden. Die HD komt dus nog lang niet
C:\ NTFS partitie
D:\ NTFS partitie
rest is FAT32
Hoe krijg ik die 1,5gb weg? Het is ECHT niet in gebruik. Die systeem dir kan ik ook niet openen...
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock