Toon posts:

Kan iets meer downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wat probeer te downloaden geeft FlashGet een rood kruisje met een klein groen blokje.

Als ik FlashGet uitschakel krijg een een nieuw IE window met linksboven een of ander gebroken blokje. Dit gebeurt bij alle dowloads (zelfs van MS zelf).

Ik kan wel e-mail ontvangen en ook Norton LiveUpdate werkt gewoon.

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen komen. (Ik zit bij UPC/CHELLO, maar dat kan het toch niet zijn!)

Verder gebruik ik Windows XP.

Verwijderd

hmm ik kan het niet echt plaatsen, kan je geen screenie maken van je desktop hoe dat er dan uitziet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel gewoon: ik kan niets meer downloaden.

En bij elk willekeurig bestand!

Verwijderd

Topicstarter
Mag hier een slotje op lijkt toch iets met XP te maken te hebben.

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
idd slotjuhhh ....

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:13 schreef Atreides het volgende:
Ik bedoel gewoon: ik kan niets meer downloaden.

En bij elk willekeurig bestand!
maar ik snap niet precies hoe of wat je bedoelt "gebroken blokje"..ja heel leuk maar ik weet niet wat je bedoelt..dat je niks meer kan downloaden dat heb je duidelijk gemaakt..tenminste op de manieren dat jij het doet

Verwijderd

Topicstarter
Het bleek aan FlashGet in combinatie met Opera te liggen. In ieder geval: Opera en Flashget verwijderd en ik kan weer downloaden.

Nu een slotje dan maar.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 16:52 schreef Thunder00x het volgende:
idd slotjuhhh ....
[topic=497601/1/50] gelezen? :?
Op zaterdag 01 juni 2002 17:47 schreef Atreides het volgende:
Het bleek aan FlashGet in combinatie met Opera te liggen. In ieder geval: Opera en Flashget verwijderd en ik kan weer downloaden.

Nu een slotje dan maar.
Als een vraag opgelsot is, is het nog niet nodig dat er een slotje opgaat hoor. :)
Pagina: 1