Toon posts:

s-video naar coax

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de search ben ik het onderwerp al 1000 keer tegen gekomen, ik heb zelfs een link naar een site gezien waar ik een modulator kan kopen. Maar dan lees je even verder op die site en dan staat er:'This product is only shipped to the USA & Canada.'

Waar kan ik in NEDERLAND een modulator kopen die mijn s-video signaal omzet naar coax.

ps: Als je het niet weet ga dan ook niet lopen zeuren dat dit onderwerp al 100 x voorbij is gekomen. (nog steeds geen oplossing)
Ik heb veel dank aan degene die het weet!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
wat je ook kan doen is een ouwe verrotte video pakken, daarvan werkt het tuner gedeelte nog meestal wel.
die hebben een coax uitgang en scart ingang.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 14:50 schreef weareborg het volgende:
wat je ook kan doen is een ouwe verrotte video pakken, daarvan werkt het tuner gedeelte nog meestal wel.
die hebben een coax uitgang en scart ingang.
Daar heb ik ook aan zitten denken maar dan heb je weer een ander probleem: Afstand.

Je moet zowiezo afstand overbruggen, daar kan ik mee leven, maar dan wil ik dat met coax doen en niet met scart of s-video.

En als ik wel voor deze oplossing zou gaan, hoe ga ik dan van s-video naar scart?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[topic=459226/1/25]

Verder kan je een modulator kopen voor wat je wilde i.p.v. een oude VCR openhalen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 22:45 schreef Courage het volgende:
[topic=312254/1/50]

zeker niet gezien he ? ;)
Waar?????
Heel leuk maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb geen scart ik wil een modulator: s-video >> coax :(
(deze zijn NIET bij elke electroboer te koop)

(het lijkt wel of sommige mensen erop kicken als ze kunnen aantonen dat je niet goed gezocht heb)

Verwijderd

Koop zo'n oude amiga of nintendo converter

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:10 schreef snelleron het volgende:

[..]

Waar?????
Heel leuk maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb geen scart ik wil een modulator: s-video >> coax :(
(deze zijn NIET bij elke electroboer te koop)

(het lijkt wel of sommige mensen erop kicken als ze kunnen aantonen dat je niet goed gezocht heb)
Volgens mij vraag jij heel wat anders dan de topicstarter in het andere topic. Lees maar eens terug.

Desalniettemin gaat toch je topic dicht. Ik geef je nog een link erbij ook : [search=s-video coax modulator] Veel succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.