Heeft de VIA KT333 nog steeds de latency bug? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het er nog steeds in zat, maar weet het niet zeker.
*klein schopje omdat het nog niet lang geleden is, maar wel belangrijk is*
Theoretisch: de KT333 heeft zeker de pci latency bug.
De KT333 is direct vervangen door KT333Ce. Of deze bug hier uit is, durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Volgensmij is het wel zo in de nieuws gebracht (dat de bug eruit is).
Bij de moederborden met een KT333Ce zie je toch een groot voordeel behaald wordt wanneer je de pci latency patch instelleerd.
Heb jij de pci-bandbreedte echt nodig?
De KT333 is direct vervangen door KT333Ce. Of deze bug hier uit is, durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Volgensmij is het wel zo in de nieuws gebracht (dat de bug eruit is).
Bij de moederborden met een KT333Ce zie je toch een groot voordeel behaald wordt wanneer je de pci latency patch instelleerd.
Heb jij de pci-bandbreedte echt nodig?
het is voor de live of die in omstantigheden zoals in games niet kraakt wat ik met de mvp3 wel heb. maar ik gooi de patch er wel overheen. dan weet ik zeker dat het goed is
Volgensmij is dit geen probleem. Volgensmij zijn hier diverse oplossingen hiervoor gegeven, o.a. van pci-poort veranderen. Zelfs heb ik ergens een patch gezien die het kon verhelpen.Op zondag 02 juni 2002 01:56 schreef LinuxUser het volgende:
het is voor de live of die in omstantigheden zoals in games niet kraakt wat ik met de mvp3 wel heb. maar ik gooi de patch er wel overheen. dan weet ik zeker dat het goed is
Ik heb zelf de Creative Audigy zonder problemen. Kost nog geen 110 euro, en wat een pracht geluid (en das genieten bij een film!).
Als ik jou was, zou ik de volgende moederborden vergelijken, namelijk Asus A7V333 en Epox met de KT333Ce voordat je de beslissing neemt voor AOpen te gaan.
ik ga gewoon de latency patch van george breese installeren. deze werkt op mijn oude kt133 goed en ook op de mvp3 en kt266
Pagina: 1