Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Multiplex is ook wel oke, maar het is wat duurder. Als je het hebt liggen, gaan met die plank..
MDF is mi minder gevoelig voor resonanties.Op zaterdag 01 juni 2002 14:41 schreef Wekkel het volgende:
Multiplex is ook wel oke, maar het is wat duurder. Als je het hebt liggen, gaan met die plank..
Die RF is dat de HX2? Die is wel pittig, ik ben zelf geneigd (zeker met dit soort geweld) uit te wijken naar +20mm behuizing (dus idd bv 22mm).
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Ik heb alleen maar 18mm liggen. Als ik deze verstevig met een aantal steun ribben binnenin. Is dit een goede oplossing?Op zaterdag 01 juni 2002 14:52 schreef Jivecar het volgende:
[..]
MDF is mi minder gevoelig voor resonanties.
Die RF is dat de HX2? Die is wel pittig, ik ben zelf geneigd (zeker met dit soort geweld) uit te wijken naar +20mm behuizing (dus idd bv 22mm).
Verstevingingen zijn altijd goed; ook bij dikker materiaal. Maar omdat het geheel acceptabel moet zijn moet je de verstevigingen niet extreem aanbrengen.Op zaterdag 01 juni 2002 14:59 schreef Audi_S2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 18mm liggen. Als ik deze verstevig met een aantal steun ribben binnenin. Is dit een goede oplossing?
Maak anders eerst een standaard behuizing incl beperkt aantal extra verstevigingen. Klinkt het goed, houden. Merk je dat de behuizing ahw uit elkaar wil: extra verstevigingen.
Je hebt dat multiplex nu toch liggen, dus waarom niet gebruiken?
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Bij de RF 3212 wordt een kast volume van 35,4 liter aanbevolen. Geeft een rechthoekige kast van 35x35x29cm BxHxD
geen staande golfen? Is dat diep genoeg? Is een schuine zijde aan te bevelen?
n.b Het gaat om een gesloten behuizing.
geen staande golfen? Is dat diep genoeg? Is een schuine zijde aan te bevelen?
n.b Het gaat om een gesloten behuizing.
Dat betekent wel dat de maten die je weergeeft de binnenmaten moeten zijn. De kast wordt dus groter dan dat. Staande golven moet je je niet al te druk over maken. Dat loopt in de praktijk wel los. Zorg wel voor goede interne demping door middel van noppenschuim..
Pagina: 1