Verwijderd

Topicstarter
Ik werk voor een bedrijf waar ca. 130 werkplekken zijn die allemaal worden voorzien van een DECT telefoontoestel, ieder toestel heeft een eigen in- en extern nummer. Dat nummer is opgebouwd op de volgende manier:
000 - 3204 100-230
Netnummer Prefix telnummer werkpleknummer
Als iemand dus op werkplek nummer 150 zit is zijn interne nummer 150, en zijn externe nummer 000-3204150
Genoeg algemene informatie...
Ik ben op zoek naar een programma wat ik aan een telefooncentrale kan worden aangesloten waarmee alle gesprekken kunnen worden gemonitord (bijv: werkplek 150 belt met werkplek 146). Alle gesprekken moeten op die manier worden gemonitord en gelogd. Ook moet in dat programma de mogelijkheid zxijn om een gesprek te beëingigen (als er een sexlijn wordt gebeld kan de operator dat direct beëindigen). Met dat programma moeten ook wijzigingen kunnen worden aangebracht, bijvoorbeeld het doorschakelen van gesprekken naar een ander toestel, het instellen van een voicemail etc. Ook moet op bepaalde werkplekken het bellen naar buiten kunnen worden geblokkeerd (bijvoorbeeld als er kindertjes zijn die in de vakantie komen bijklussen, die mogen dan niet naar buiten bellen, alleen intern. Ik heb al met google gezocht maar ik kom er niet helemaal uit :(

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:53

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Op zaterdag 01 juni 2002 13:29 schreef damiaan het volgende:
Ik werk voor een bedrijf waar ca. 130 werkplekken zijn die allemaal worden voorzien van een DECT telefoontoestel, ieder toestel heeft een eigen in- en extern nummer. Dat nummer is opgebouwd op de volgende manier:
000 - 3204 100-230
Netnummer Prefix telnummer werkpleknummer
Als iemand dus op werkplek nummer 150 zit is zijn interne nummer 150, en zijn externe nummer 000-3204150
Genoeg algemene informatie...
Ik ben op zoek naar een programma wat ik aan een telefooncentrale kan worden aangesloten waarmee alle gesprekken kunnen worden gemonitord (bijv: werkplek 150 belt met werkplek 146). Alle gesprekken moeten op die manier worden gemonitord en gelogd. Ook moet in dat programma de mogelijkheid zxijn om een gesprek te beëingigen (als er een sexlijn wordt gebeld kan de operator dat direct beëindigen). Met dat programma moeten ook wijzigingen kunnen worden aangebracht, bijvoorbeeld het doorschakelen van gesprekken naar een ander toestel, het instellen van een voicemail etc. Ook moet op bepaalde werkplekken het bellen naar buiten kunnen worden geblokkeerd (bijvoorbeeld als er kindertjes zijn die in de vakantie komen bijklussen, die mogen dan niet naar buiten bellen, alleen intern. Ik heb al met google gezocht maar ik kom er niet helemaal uit :(
Als ik jou was zou ik gewoon eens vrijblijvend om een advies vragen bij een telecom bedrijf zoals bijvoorbeeld CSS. Zij hebben vaak kant en klare oplossingen die waarschijnlijk goedkoper zijn als dat je het zelf gaat verzinnen.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Verwijderd

Tsss, sorry hoor maar dacht je nou echt dat je zoiets kan maken. Het beste kan je inderdaad gewoon naar een telekom bedrijf of ict bedrijf gaan die hiermee ervaring mee hebben.

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-02 18:09
Op zaterdag 01 juni 2002 14:40 schreef xuimper het volgende:
Tsss, sorry hoor maar dacht je nou echt dat je zoiets kan maken. Het beste kan je inderdaad gewoon naar een telekom bedrijf of ict bedrijf gaan die hiermee ervaring mee hebben.
Hij vraagt toch naar een programma? en wil het volgens mij niet zelf gaan maken hoor.

Maar voor de topicstarter: Ik neem aan dat dat bedrijf nu bij KPN zit, en ze hebben al een telefooncentrale waarschijnlijk. Dan zou ik eens bij je telecom-provider of fabrikant van de telefooncentrale vragen naar de functionaliteiten die jij zoekt.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
De leverancier van de centrale heeft daar zeker software voor, maar voordat je dat doet, heb je wel nagedacht over de privacy-wet ?

Je mag dit niet zomaar loggen zonder dat de gebruikers eerst van tevoren op de hoogte zijn gesteld, en dan nog is het nog maar de vraag of dit mag.

Het afschermen van nummers en blokkeren van buitenlijnen mag natuurlijk wel en kan ook met de software die bij de centrale geleverd wordt, je hebt nu toch ook mutatie dus hoe doe je die dan ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:39

Predator

Suffers from split brain

[forum=24] -> [forum=4]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:23
Als je en Siemens centrale hebt moet dat geen probleem zijn, dan kan Siemens zo software of zelf een apart telefooncentrale-server leveren die alles kan monitorren.

Ik las pas nog eevan een bedrijf wat totaal-automatisering bood voor o.a. koppeling tussen LAN/WAN en het (interne) telefoon netwerk. Effe denken hoor, oja heb hem hier: http://www.fourtop.nl

Verwijderd

Namens de topicstarter (Damiaan=Dweb):
Er is nog geen telefooncentrale, we zitten nu in een tijdelijk huurpand en gaan nieuw bouwen. Over de privacywet: de nummers worden gelogd, niet de gesprekken, en al het personeel heeft een clausule in hun contract dat ze daarmee instemmen, dat is bij hun sollicitatie ok uitdrukkelijk vermeld! De bedrijfsjurist heeft er ook naar gekeken en wat wij willen is volstrekt legaal.
--
Wij willen het liefst een totaaloplosing met centrale en software, maar wel software die zo voor ons kunnen aanpassen. We hebben ook gekeken of we alle communicatie via VOIP konden laten gaan, maar dat was toch niet wat we ervan verwachtten, en DECT is goed en betrouwbaar.
--
Nogmaals bedankt voor jullie reactie en ik ga wat praten met bedrijven als CSS

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:23 schreef dweb het volgende:
Namens de topicstarter (Damiaan=Dweb):
Er is nog geen telefooncentrale, we zitten nu in een tijdelijk huurpand en gaan nieuw bouwen. Over de privacywet: de nummers worden gelogd, niet de gesprekken, en al het personeel heeft een clausule in hun contract dat ze daarmee instemmen, dat is bij hun sollicitatie ok uitdrukkelijk vermeld! De bedrijfsjurist heeft er ook naar gekeken en wat wij willen is volstrekt legaal.
--
Wij willen het liefst een totaaloplosing met centrale en software, maar wel software die zo voor ons kunnen aanpassen. We hebben ook gekeken of we alle communicatie via VOIP konden laten gaan, maar dat was toch niet wat we ervan verwachtten, en DECT is goed en betrouwbaar.
--
Nogmaals bedankt voor jullie reactie en ik ga wat praten met bedrijven als CSS
Dect is goed en betrouwbaar, maar let dan wel op wat voor systeem je aanschaft, daar je voor zo'n 130 decttoestellen heel wat basisstations ( genoeg spraakkanalen ) nodig hebt.
Of bedoel je soms decttoestellen die elk een eigen basistation hebben. Als je veel gesprekken voert is een vast toestel altijd prettiger in het gebruik.

Met wat je wilt heb je twee software pakketten nodig een voor het beheer en een voor kostenregistratie. > http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&categoryOID=-11761&site=0&channel=1
Pagina: 1