Toon posts:

Geforce 4 MX erin ... dag dag geluid!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit ook op computer totaal gepost dus sommige van jullie zouden dit topic wel bekend voorkomen als sommige daar komen.

anyway
Ik heb dus gister een Geforce 4 MX 440 gekocht , ik stop hem erin .. geen geluid meer! Als eerst denk ik .. het is fucked up gegaan met me drivers , dus ik format en install XP er opnieuw op. Nix , nog geen geluid.
Ik dacht dus dat ik daarna iets heb beschadigt met het erin zetten van me video kaart , dus ik ben vanochtend naar computerland gegaan , heb een nieuwe geluidskaart gekocht , heb hem erin gezet , start PC , zet alles op SB Live! 5.1 , nog geen geluid! Alles staat open! Ik heb geprobeert van boxen te verwisselen , nog geen geluid. Nog een keer de drivers opnieuw geinstalleerd en nog niets , daarna tot overmaat van ramp me oude videokaart erin gezet om te kijken of ik dan wel geluid weer had .. maar nee hoor , doodse stilte.

Weet iemand in gods naam wat er aan de hand is!
Video kaart : Geforce 4 MX 440
Geluidskaart : 1: SB 128PCI , 2: SB Live! 5.1
Mobo : MS-6156 van MSI

ga hier voor verdere specs : http://home.wanadoo.nl/daniele/mypc/Belarc%20Advisor%20Current%20Profile.htm (dit zijn oudere specs kwa vidoekaart en geluidskaart)

Kan iemand mij AUB helpen!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
heb je ook al je geluidskaart in een ander PCI slot geprobeerd, misschien is je PCI slot kapot gegaan :?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
irq conflict :?

Verwijderd

Topicstarter
Euhm.. maakt dat uit? Die oudere geluidskaart zat eerst geintergreert in me mobo , en die heeft hetzelfde probleem , en ik weet dat die PCI slot het doet.

IRQ conflict? : Nee, Geforce 4 staat op IRQ 5 en SB live! op 11.