DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Beetje FXP achtig dus...
Nah... dan moet je goed gaan zoeken naar een code hack
Ennuh... Jij gaat mij niet vertellen dat je een legale versie van vBulletin hebt, of je moet de lite hebben
Edit:
Wat ik daarmee wil zeggen is.. Als jij een legale versie hebt, dan kun je je beter wenden tot het support forum van vBulletin zelf
Nah... dan moet je goed gaan zoeken naar een code hack
Ennuh... Jij gaat mij niet vertellen dat je een legale versie van vBulletin hebt, of je moet de lite hebben
Edit:
Wat ik daarmee wil zeggen is.. Als jij een legale versie hebt, dan kun je je beter wenden tot het support forum van vBulletin zelf
laten we maar even nix zeggen over legaliteit, heb um van een vriend gekregen duzzz....
Wat FXP is weet ik niet, ik zal er eens naar zoeken
Wat FXP is weet ik niet, ik zal er eens naar zoeken
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Mag ik je waarschuwen voor het ingebouwde foefje door vBulletin?
Als jij de naar de admin (config) pagina gaat, dan gaat er een belletje rinkelen bij vBulletin van... Hallo! op deze url staat een VBB!
Of je moet een gepatchte versie hebben
Zoeken op FXP leidt waarschijnlijk tot nix
(Ja, tot illegale films en zooi enzo... als je het fxp board al op komt dan...)
Ik zou eerder gaan zoeken op code hacks voor VBB... als je ze gevonden hebt... post ze dan ff hier
Als jij de naar de admin (config) pagina gaat, dan gaat er een belletje rinkelen bij vBulletin van... Hallo! op deze url staat een VBB!
Of je moet een gepatchte versie hebben
Zoeken op FXP leidt waarschijnlijk tot nix
Ik zou eerder gaan zoeken op code hacks voor VBB... als je ze gevonden hebt... post ze dan ff hier
Misschien een idee om over te stappen op ikonboard:
www.ikonboard.com
Voordelen:
Gratis
en er is een forum wat stampvol met hacks staat. misschien dus deze ook...
www.ikonboard.com
Voordelen:
Gratis
en er is een forum wat stampvol met hacks staat. misschien dus deze ook...
vbulletin supportforum/zelf maken
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()