• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46
Ik zit er sterk over te denken om een Sharp Zaurus SL5500 aan te gaan schaffen, en de beste optie die ik op dit moment kan vinden is in de VS bestellen voor $423. Omdat de verzendkosten vrij hoog zijn ($75) vroeg ik me af of er nog meer mensen interesse hebben? In dat geval kunnen we e.e.a. misschien combineren, zodat het voor iedereen goedkoper wordt. Met de huidige dollarkoers zijn de kosten inclusief die $75 en inclusief BTW ongeveer 620 euro.

Voor mensen die niet weten waar ik het over heb, maar wel even willen :9~ :9~ :9~ : http://myZaurus.com/

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• ahbart
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:44
Heb je inmiddels al een zaurus aangeschaft?
Ik wil deze namelijk ook hebben, maar komt op een bedrag van $478. Inculsief verzend kosten. Daar komen dan nog de belasting overheen die je moet betalen. 19%.

Of weet je of de zaurus inmiddels al in de regio wordt verkocht?

Bart

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik heb het ook geprobeerd een tijdje geleden. Uit de VS wilde ze toen nog niet exporteren naar europa en lokaal is alleen de duitse versie te koop.

Misschien dat het ondertussen al beter is geworden.

Ik heb ondertussen een pocketpc gekocht die ik binnenkort weer wil inruilen (lees verkopen) voor een palm vanwege het feit dat een palm beter samenwerkt met mijn ibook dan een pocketpc. Tis trouwens een ipaq 3630 met CF-sleeve en bluetooth enzo.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• ahbart
De volgende link:
[url="http://www.pcconnection.com/scripts/productdetail.asp?product_id=280111"]http://www.pcconnection.com/scripts/productdetail.asp?product_id=280111[/url]
leidt naar een website waar de pda te koop is.
per mail heb ik gehoort dat zij ook in europa leveren. Dan moet wel per e-mail besteld worden. $478 en aangezien de $ nu beneden de euro staat. :D

Hebben mensen ervaring met dit soort overzeese bestellingen?
Is dit een risico?

Bart

• ahbart
geen reacties?
Ik reageer zelf maar even om weer even in de picture te komen tussen al de digis. :9

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik heb zelf wel vaker dingen uit de USA besteld... alleen nog nooit zon groot bedrag. Opzich is het bij mij altijd goed gegaan. Bluetooth kaarten, PDA hoesjes ed.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 21 juli 2002 21:01 schreef ahbart het volgende:
geen reacties?
Ik reageer zelf maar even om weer even in de picture te komen tussen al de digis. :9
Hijs idd echt mooi!!

Voor mij echter een te groot bedrag om financieel risico op te lopen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik heb een maand geleden of zo een SL5500 laten komen van Outpost.com. Levering binnen 3 werkdagen, alleen de douane keek een beetje moeilijk. Prachtding trouwens ! :)

• ahbart
Hoe moeilijk deed de douane? Of bleef het bij kijken? ;)

• ahbart
ik heb nu zelf de bestelling geplaats bij outpost. $475.50. Hierover wordt nog 19% btw gerekend aan de douane / postkantoor = $ 565.85
Ik hoop dat het goed gaat. ;)

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:26

franklin

denkt teveel...

vriend van me heeft zijn zaurus gisteren binnengekregen, had ie volgens mij besteld via buy.com... zeer vet apparaat!

• ahbart
Nou ik ben in ieder geval teleur gesteld. terreur gesteld. Ik heb de sharp doos binnen gekregen, zelf maar even opgehaald van schiphol (bij airborne express). Ter plekke opengemaakt. Maar dat was blijkbaar al een keer gebeurd, want de pda was er uit. :'(
Meteen Outpost.com gebeld. Ze sturen, zeggen ze, zonder problemen een nieuwe.
Dit maar even ter info.

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 15:49
heeft die zaurus een bleutooth module eigenlijk?? kondit nergens vinden.... zou wel vet zijn als ik er (als hij het niet heeft) er altijd een bij kan zetten.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Pagina: 1