weet iemand ofdat deze kasten ergens in europa te krijgen zijn ?
en zijn ze het geld waard ?
www.soldam.com
en zijn ze het geld waard ?
www.soldam.com
Schade, er werden geen produkten met de naam 'soldam' gevonden.
Verwijderd
Dat was echt vet ja, zelf een site met men duim afdruk gemaakt enzoOp zaterdag 01 juni 2002 12:31 schreef MasterM het volgende:
die prism doet me denken aan het scientific museum ergens bj londen... Daar hadden ze ook van die soort tafels... en muren volledig plexi en dan zag je de computers zitten...
Was erg mooi om te zien...
helaas heeft me digicam lopen focken in londen. En ben ik al mijn pics kwijt
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Ik zou het wel willen, maar niet kunnen, als ik het geld had zou ik gelijk die prism kopen maar die zal wel rond de 550-600 euro komen en dat is me net iets te veel van het goede.Op zaterdag 01 juni 2002 16:06 schreef chil het volgende:
zijn er ook mensen die een soldam kast zouden willen kopen ?
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Weet niet of ze in NL te krijgen zijn, maar bij de Regenboog (Sittard, Maastricht, Heerlen) hebben ze kasten die errug veel lijken op die Jazz-kast. Kweet niet of het ook echt een Soldam is, maar misschien is dat iets om daar na te vragen. Helaas is hun site (http://www.regenboog.net) op het moment uit de lucht, anders had ik 't ff voor je nagekeken...Op zondag 02 juni 2002 22:03 schreef chil het volgende:
Nog steeds geen reactie op de vraag of ze in nederland ( op europa ) zijn te krijgen en zijn er nog meer mensen die echt een soldam kast zouden kopen ?
Nomen nescio