Speakerset voor de Carisma

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Ik heb een Mitsubushi Carisma mooie auto maar de standaard speakerset zuigt aan alle kanten. Nu wil ik dus voor en achter nieuwe speakers erin laten zetten heeft iemand een idee wat voor speakers?
Moet niet te duur zijn maar ook niet te goed koop.

En als als jullie de site weten van correct rotterdam aangezien die ook inbouw doet.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op zaterdag 01 juni 2002 11:04 schreef cool0 het volgende:
Ik heb een Mitsubushi Carisma mooie auto maar de standaard speakerset zuigt aan alle kanten. Nu wil ik dus voor en achter nieuwe speakers erin laten zetten heeft iemand een idee wat voor speakers?
Moet niet te duur zijn maar ook niet te goed koop.

En als als jullie de site weten van correct rotterdam aangezien die ook inbouw doet.
A:
Ben je van plan te gaan zagen oid, of moet het in de standaard behuizing passen: consequenties voor afmetingen e.d.

Over het algemeen: groter = beter. Ovaal alleen aan te raden voor een stevig bas. Rond is audiofieler.

B:
Wat is duur, wat is goedkoop; aan vage begrippen hebben we niet veel hier.... dus concreet: hoeveel
Bedenk trouwens dat inbouw e.d. vaak best prijzig is voor hetgeen ze doen!

C:
Correct heeft geen website ;)

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Correct heeft helaas geen site nee (wel email eindigend op @correct.net maar geen site :?)

Toch zou ik daar eens langsgaan. Ze kunnen zo opzoeken wat voor speakers er in je auto passen en bovendien hebben ze een ruim assortiment aangesloten staan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat langsgaan is zowiezo het eerste wat je moet doen..

Lees ook even de AV policy over de 'wat moet ik kopen' draadjes door :).

En als je favo merken wil weten:

[search=auto speakers]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.