Hallo mede-Tweakers
Ik heb meegedaan aan de actie van die gf2 gts voor 59 euro bij alternate. En toen moest dus mijn oude TNT2 M64 eruit.
Die kon ik verkopen aan een buurjongen maar wat blijkt nou : de kaart werkt gewoon niet
buurjongen vertelde dat de kaart in windows het wel deed maar zodra ze een spel gingen spelen : hele pc vast.
Ze hebben pci kaarten al in ander pci slot gedrukt,
zonder pci kaarten,
maar hij werkt gewoon niet , terwijl hij in mijn pc het goed deed.
Zijn Specs : p3 733
320 mb ram
20 gig maxtor
Sound Blaster 128
Asus Cuv4x
8x4x32x HP
50x Asus
Mijn PcSpecs staan onderaan.
je kunt zien dat we bijna dezelfde hardware hebben ( ik had eerst ook een Cuv4x en daar liep de tnt ook goed op )
Kan het er ook mee te maken hebben dat hij eerst een Voodoo 3 3000 heeft gehad ?
ik d8 dat een windows reinstall wel hielp ( hij heeft nu winxp) maar iemand anders zei dat dat niet nodig was
was bij mij niet nodig ( tnt--->gf2 gts ) maar ik bleef bij nvidia
buurjongen ging van voodoo van nvidia
wie heeft er een oplossing ?
Ik heb meegedaan aan de actie van die gf2 gts voor 59 euro bij alternate. En toen moest dus mijn oude TNT2 M64 eruit.
Die kon ik verkopen aan een buurjongen maar wat blijkt nou : de kaart werkt gewoon niet
buurjongen vertelde dat de kaart in windows het wel deed maar zodra ze een spel gingen spelen : hele pc vast.
Ze hebben pci kaarten al in ander pci slot gedrukt,
zonder pci kaarten,
maar hij werkt gewoon niet , terwijl hij in mijn pc het goed deed.
Zijn Specs : p3 733
320 mb ram
20 gig maxtor
Sound Blaster 128
Asus Cuv4x
8x4x32x HP
50x Asus
Mijn PcSpecs staan onderaan.
je kunt zien dat we bijna dezelfde hardware hebben ( ik had eerst ook een Cuv4x en daar liep de tnt ook goed op )
Kan het er ook mee te maken hebben dat hij eerst een Voodoo 3 3000 heeft gehad ?
ik d8 dat een windows reinstall wel hielp ( hij heeft nu winxp) maar iemand anders zei dat dat niet nodig was
was bij mij niet nodig ( tnt--->gf2 gts ) maar ik bleef bij nvidia
buurjongen ging van voodoo van nvidia
wie heeft er een oplossing ?