Op zaterdag 01 juni 2002 12:35 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Post ff in een cistron.broadband (met je inloggegevens van cistron kun je zowel lezen als posten vanaf een andere verbinding dan van cistron), ook in het weekend huppelen daar genoeg techneuten rond, maar ja, als je echt geen line synch meer hebt kun je je lol op, ik heb net 2 weken zonder line synch gezeten, en nadat bbned een meting had gedaan, en een storing had aangemeld bij kpn, deed ie het van de week weer, net zo spontaan als dat de verbinding weg was. Alleen nog maar op halve snelheid (3.5mbit/220kbit)
Nou wil ik je niet bang maken..

Staat al in c.broadband.
Er is inmiddels weer linesync, eerst 640/128, toen 6mbit/512 en nu weer normaal.
Echter nog geen dataverkeer mogelijk, bij een DHCP request gaat er wel wat uit (TxD lampje knippert) maar er komt helemaal niets terug...
Er staat wel een rode Peugeot stationcar op de parkeerplaats van de telefooncentrale, dus ik neem aan dat ze er mee bezig zijn... (althans ik hoop dat.....

)
(en na alle horrorverhalen die ik met KPN/MXScream heb meegemaakt krijg je me niet zomaar bang hoor (3 maanden zonder linesync, anyone?))