Toon posts:

Pinnacle DV500+ met ECS K7S5A?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dit gaat lukken?

Ik heb namelijk veel irq problemen gehad met de av master, en nu wil ik deze kaart aanschaffen, maar ik wil wel zeker weten, dat die niet dezelfde problemen gaat krijgen.

Klopt het dat het uitschakelen van onboard usb, sound, en eventueel de com poorten de oplossing zou zijn?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik _DACHT_ dat als je je onboard geluid uitschakelde dat dat irq wel bezet bleef....maar durf het helemaal niet zeker te zeggen :)

iemand die kan bevestigen of dit klopt, of juist niet klopt :? :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou kunnen, maar ondanks dat hij bezet blijft, geeft hij nu in ieder geval geen irq conflicten meer, aangezien die ander uitgeschakeld is, of heb ik dat weer mis?

Verwijderd

Topicstarter
niemand anders nog een verhelderende visie?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Kijk eens bij Pinnacle of je moederbordje (of een andere met dezelfde chip) ondersteund wordt. Want heeft die niet een Sis chipset? Ik weet (uit ervaring) dat de DV500+ en een Ali Magik1 chipset niet goed samengaan.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad SiS635 chipset.

Iemand enig idee of ie daarmee werkt?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 22:36 schreef Smie het volgende:
Inderdaad SiS635 chipset.

Iemand enig idee of ie daarmee werkt?
Correctie, SiS735 Chipset

Verwijderd

Topicstarter
haha....idd.....mijn fout (duh).

Ik ga 'm morgen ophalen....als iemand nog iets erover te melden heeft....this is your chance....

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog ff op de Pinnacle site gekeken. Zij hebben 'm alleen getest met Intel en VIA chipsets.... Dus daar schiet ik weinig mee op.
Pagina: 1