Toon posts:

deskjet600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier nog een oude printer liggen, een hp deskjet 600. nu blijkt er geen stroomkabel bij te zitten, en ik zou echt niet weten welke ik daarvoor zou moeten kopen..
weet iemand dit toevallig wel?

Ik wou trouwens een plaatj met je aansluiting uploaden maar endoria media upload is down, en ik weet geen andere..

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Na wat zoeken heb ik de volgende URL voor je gevonden:

HP Partsurfer - Deskjet 600 Electronics/Power Supply

Dit is de officiële voeding voor je printer. Ik weet niet of aan het voedingsblok al een 'Power Cord' zit, dus die zou je er misschien bij moeten bestellen. Een lijst met dealers waar je deze onderdelen kunt bestellen is op de volgende URL te vinden:

Authorized HP-parts resellers

Of wilde je een universele voeding kopen? Ikzelf heb hier een Deskjet 690C die op 30V werkt. De universele voedingen die ik heb gezien geven maar maximaal 12V. Wil niet zeggen dat een universele voeding niet werkt, maar het wordt wel lastig denk ik. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

:? een nieuwe printer is goedkoper, schat ik

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 14:44 schreef Drs_Cootje het volgende:
:? een nieuwe printer is goedkoper, schat ik
misschien dat je ergens 2de hands iets kan krijgen????

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij MyCom de afgelopen drie dagen 45 Euro voor een HP Deskjet 845c. (die nu trouwens op zijn)
Waarschijnlijk goedkoper als een speciale powersupply voor de Deskjet 600.

Verwijderd

175 euro voor de nieuwste top DeskJet 5550 4800X1200dpi optimized mogenlijkheid tot 6 kleurendruk door het plaatsen van een Photocart, randloos printen op 10x15, automatic papersizing, papertype sensing en calibratie
USB2.0 en par
PhotoRet4
EN een coole design

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:36
Gaat om een 30V 400mA 12W adapter. Voor zover ik weet gelijkstroom (doorgetrokken streep met daaronder 3 losse streepjes staat voor zover ik weet voor gelijkspanning)
Pagina: 1