Jvs/Jag/...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik zie nog wel eens wat mensen in AVH die hun muziek willen laten beoordelen (zoals nu in de Hoe ziet jouw studio eruit-topic) en het lijkt me wel leuk (ondanks mijn het-grote-topicfobie :P ) om een soort "Het Laat hier je eigen muziek beoordelen topic" te openen voor dit soort dingen. Vorig jaar is er in SG wel een topic geweest waarin mensen hun muziek kunnen laten horen, maar ik wilde dit dus in AVH doen, zodat mensen er echt kritiek op kunnen geven en kunnen helpen dmv tips e.d. En lekker kunnen studio-talken daarover ;)

Nu heb ik begrepen dat dit soort topics alleen in overleg gebeuren, dus vandaar dat ik dit even wil voorstellen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het persoonlijk niks, zo krijgt jou persoonlijke muziek een stuk minder aandacht...

imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

in W&G heeft enige tijd terug (voor sitechecks.nl) een algemeen "post hier je sitechecks.."-topic gelopen.

dit was allerminst succesvol, was vaak een kwestie van wél posten en niet anderen willen beoordelen en over het algemeen was de stemming niet hoog, kritiek op sites werd al vaak flamerig opgevat en zoiets loopt vaak door; waardoor ook de beoordeling van anderen moeilijker wordt.

de opluchting was groot toen sitechecks.nl er kwam, aangezien dit wel leidt tot persoonlijke beoordelingen, controle over of mensen enkel hun egen product willen spammen en tevens een leuk vergelijkingsmechanisme biedt, zaken die in een forum alswel in één forum-topic niet geboden kunnen worden.

uiteindelijk moeten de mensen van AVH zelf beordelen of dat hen wenselijk lijkt, maar als ze de ervaringen uit het sitechecks-topic van W&G meewegen; kan ik me voorstellen dat men gereserveerd daartegenover zou staan.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hmmm, een muziekcheck hoort toch meer in NST&M.. In het studiotalk draadje kan je wel prima over studio's lullen en ook laten horen wat je gemaakt hebt op welke apparatuur... Ik denk dat het "laat horen welke muziek je gemaakt hebt" topic een ander soort mensen ook aantrekt...

Liever in het studiotalk topicje dus :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Dat topic ging over 1 bepaald nummer, dus ik wil niet zijn topic verzieken :P Maar dit is echt niet iets voor NTSM, want het ging mij er juist om dat je tips kunt krijgen over hoe je beter kunt afmixen, andere instrumenten gebruiken etc. Meer technische dingen dus :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia