Vuurwapens zijn in nederland niet te verkrijgen zonder vergunning.
Dat betekent dus dat je illegaal moet gaan zoeken.
En naar mijn weten is got hier niet voor bedoelt
Dat betekent dus dat je illegaal moet gaan zoeken.
En naar mijn weten is got hier niet voor bedoelt
O ik zie dat het om de nederlandse wetgeving gaat hier.Op zaterdag 01 juni 2002 09:24 schreef Robin Vreuls het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#22a
Ok dan sites niet in Nederland..
Op zaterdag 01 juni 2002 09:25 schreef Srpska het volgende:
[..]
O ik zie dat het om de nederlandse wetgeving gaat hier.
Ok dan sites niet in Nederland..
Wapens zijn sowieso niet echt de core business van de tweakerij, dus we verzoeken jullie de nodige terughoudendheid te betrachten.
Dan mag je ze hier in Nederland nog steeds niet hebben 
Maar ach. Zeg dan waarvoor want zo denk ik dat jij goedkoop aan een 9mm wil komen en je buurman wil neerleggen
Maar ach. Zeg dan waarvoor want zo denk ik dat jij goedkoop aan een 9mm wil komen en je buurman wil neerleggen
Kun je beter een knuppel kopen dan een vuurwapen en een cursus zelfverdediging + alarmOp zaterdag 01 juni 2002 09:28 schreef Srpska het volgende:
Nee omdat er laatst is ingebroken hier.. pure self defence
Ik vertel het je. Als jij een inbreker bedreigd dan heb je kans dat hij zo op je schiet en als jij hem neerschiet ben jij de lul
Tjah blijft niet fijn natuurlijk...Op zaterdag 01 juni 2002 09:28 schreef Srpska het volgende:
Nee omdat er laatst is ingebroken hier..
Maar toch mag het niet zonder vergunning.
En als je er iets mee doet ben je nog steeds strafbaar (as in iemand neerschieten)
Als ieder huishouden na een inbraak vuurwapens aan gaat schaffen dan kan het nog gezellig worden in Nederland!
Waarom direct een blaffer? Het kan ook minder extreem: ik heb hier bijvoorbeeld wat traangas in huis liggen (in Duitsland te koop bij iedere drogist). De huis-tuin-en-keuken inbreker houd je daarmee wel op afstand. Zodra men met pistooltjes gaat zwaaien dan gok ik dat ik liever mijn handjes in de lucht houdt...
Waarom direct een blaffer? Het kan ook minder extreem: ik heb hier bijvoorbeeld wat traangas in huis liggen (in Duitsland te koop bij iedere drogist). De huis-tuin-en-keuken inbreker houd je daarmee wel op afstand. Zodra men met pistooltjes gaat zwaaien dan gok ik dat ik liever mijn handjes in de lucht houdt...
Ik jaag liever een kogel door de gene zn kop heenOp zaterdag 01 juni 2002 09:49 schreef jellebelle het volgende:
Als ieder huishouden na een inbraak vuurwapens aan gaat schaffen dan kan het nog gezellig worden in Nederland!
Stoere praat.... Maaaaaar:Op zaterdag 01 juni 2002 09:54 schreef Srpska het volgende:
[..]
Ik jaag liever een kogel door de gene zn kop heen
1. Als het moment daar is dat je iemand een kogel door z'n kop moet gaan jagen, dan bedenk je je wel even hoor, mensen die in koele bloede iemand dood kunnen schieten zijn meestal gestoord.
2. Je mag het recht niet in eigen hand nemen...
(Hoewel ik wel vind dat ik die inbreker buiten westen mag slaan met een knuppel als hij mijn huis aan het leeghalen is)
Je mag eigenlijk niks 
Zet gewoon goeie sloten en dubbel glas dan kost het ze meer tijd om binnen te komen. Kun jij de politie bellen en ze bewerken met een knuppel
Zet gewoon goeie sloten en dubbel glas dan kost het ze meer tijd om binnen te komen. Kun jij de politie bellen en ze bewerken met een knuppel
Dan zoek je dat maar elders uit.
En anders ga je maar in de Verenigde Staten wonen; daar kun je met gemak aan een wapen komen.
En anders ga je maar in de Verenigde Staten wonen; daar kun je met gemak aan een wapen komen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()